KudoZ home » English to Polish » Economics

debt market

Polish translation: rynek długów


11:26 Nov 5, 2007
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Economics
English term or phrase: debt market
is it 'rynek kredytowy' or 'rynek zadluzen'?
Bartek R
Polish translation:rynek długów
Explanation:
HTH

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2007-11-05 11:29:21 GMT)
--------------------------------------------------

http://tinyurl.com/2amjb9
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +9rynek długu/instrumentów dłużnych
Adam Lankamer
4rynek długów
Maciek Drobka


Discussion entries: 15





  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +9
rynek długu/instrumentów dłużnych


Explanation:
hth

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 633
Notes to answerer
Asker: a comment nic nie sugeruje;)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dinde
7 mins

agree  inmb
11 mins

agree  Vanda Nissen
13 mins

agree  Jan Lompies: rynek instrumentów dłużnych lub rynek zobowiązań
24 mins

agree  EnglishDirect
1 hr

agree  Roman Kozierkiewicz: rynek instrumentów dłużnych (Dictionary of Business Terms)
1 hr

agree  Natalia Gebert: rynek instrumentów dłużnych
8 hrs

agree  skisteeps
14 hrs

agree  mradzki: rynek instrumentów dłużnych
106 days

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rynek długów


Explanation:
HTH

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2007-11-05 11:29:21 GMT)
--------------------------------------------------

http://tinyurl.com/2amjb9

Maciek Drobka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 181

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Roman Kozierkiewicz: Wydaje się, że jest różnica między rynkiem długów (wiele "trafień" w Google) a rynkiem instrumentów dłużnych. W pierwszym przypadku jest to termin makro, w drugim wskazuje na rodzaj instrumentów.
15 hrs
  -> dziękuję za sprostowanie