KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

average of distribution percentages

Polish translation: średnia z udziałów procentowych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:average of distribution percentages
Polish translation:średnia z udziałów procentowych
Entered by: Polangmar

08:42 Feb 20, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / surplus/loss
English term or phrase: average of distribution percentages
The company proposed to distribute the surplus/ losses according to an average of the original and final distribution percentages.
majkelos23
średnia z udziałów procentowych
Explanation:
średnia z udziałów procentowych początkowego i końcowego, średnia z początkowego udziału procentowego i końcowego procentowego

http://tinyurl.com/2bv3wc
http://tinyurl.com/2a5p7a

http://tinyurl.com/299jb9
http://tinyurl.com/2ypzsh
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4średni odsetek (zysku) przeznaczony do podziału wśród/wypłaty na rzecz akcjonariuszy/wspólników
Adam Lankamer
4średnia z udziałów procentowychPolangmar
3przeciętny rozkład procentowyRoman Kozierkiewicz


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
średni odsetek (zysku) przeznaczony do podziału wśród/wypłaty na rzecz akcjonariuszy/wspólników


Explanation:
w dalszej części dopiero napisałbym na jakiej podstawie oblicza się średnią

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1811

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przeciętny rozkład procentowy


Explanation:
Propozycja

Roman Kozierkiewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1044

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
średnia z udziałów procentowych


Explanation:
średnia z udziałów procentowych początkowego i końcowego, średnia z początkowego udziału procentowego i końcowego procentowego

http://tinyurl.com/2bv3wc
http://tinyurl.com/2a5p7a

http://tinyurl.com/299jb9
http://tinyurl.com/2ypzsh

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1805