KudoZ home » English to Polish » Economics

cost roll-up

Polish translation: kumulacja kosztów


20:09 Mar 29, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Economics / cost roll-up
English term or phrase: cost roll-up
Termin księgowy
Grzegorz Puszczykowski
Polish translation:kumulacja kosztów
Explanation:
Propozycja
Selected response from:

Roman Kozierkiewicz
Grading comment
Dziękuję i przepraszam za brak kontekstu, to przez pośpiech i słabe łącze. Ta odpowiedź jest najlepsza w moim kontekście.
Poprawię się na przyszłość pozdrawiam
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4kumulacja kosztówRoman Kozierkiewicz
3specyfikacja/lista kosztowa materiałówdinde
3wzrost kosztów
Rafal Korycinski


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wzrost kosztów


Explanation:
A kontekst, to gdzie?

Nie chce Ci się wpisać jednego zdania, ale oczekujesz, że Ci pomożemy, tak?

Popraw się na przyszłość!




--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-03-29 22:24:41 GMT)
--------------------------------------------------

Pewność niska, bo bez kontekstu. Istnieje kilka innych możliwości...


    Reference: http://dictionary.infoplease.com/roll-up
Rafal Korycinski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 27

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kumulacja kosztów


Explanation:
Propozycja

Roman Kozierkiewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 388
Grading comment
Dziękuję i przepraszam za brak kontekstu, to przez pośpiech i słabe łącze. Ta odpowiedź jest najlepsza w moim kontekście.
Poprawię się na przyszłość pozdrawiam

14 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
specyfikacja/lista kosztowa materiałów


Explanation:
Mysle, ze to cos w tym guscie

dinde
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Roman Kozierkiewicz: lista kosztowa - to dość dziwny termin, poza tym dlaczego ma dotyczyć materiałów - mogą być inne składniki kosztów - ale tego poskąpił nam asker - więc zgadywanka na całego!
6 hrs