KudoZ home » English to Polish » Economics

structured time deposits

Polish translation: strukturyzowane depozyty terminowe


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:structured time deposits
Polish translation:strukturyzowane depozyty terminowe
Entered by: Izabela Pogracka - Michalak

21:47 Feb 4, 2009
English to Polish translations [PRO]
Science - Economics
English term or phrase: structured time deposits
Except structured time deposits whose fair value is estimated using valuation techniques, fair values of open-end mutual funds and publicly traded stocks are determined using the net assets value
Izabela Pogracka - Michalak
Poland
strukturyzowane depozyty terminowe
Explanation:
Dla ułatwienia wyboru z propozycji podanych przez Polangmara, przy czym z pewnością nie są to lokaty strukturyzowane, bowiem chodzi o szczególny rodzaj depozytu, czyli time deposit.
Selected response from:

Roman Kozierkiewicz
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3strukturyzowane depozyty/lokaty terminowe, terminowe depozyty/lokaty strukturyzowanePolangmar
4 +1strukturyzowane depozyty terminoweRoman Kozierkiewicz


Discussion entries: 3





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
strukturyzowane depozyty/lokaty terminowe, terminowe depozyty/lokaty strukturyzowane


Explanation:
http://tinyurl.com/bfbjzq

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2009-02-04 21:57:52 GMT)
--------------------------------------------------

Lub krótko:
- lokaty strukturyzowane
- depozyty strukturyzowane

Polangmar
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 229
Notes to answerer
Asker: Bardzo dziękuję za pomoc.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Wojciech Sztukowski: Generalnie OK. Pytanie, czy księgowi nie mają na to jakiejś swojej, lepszej nazwy.
8 mins
  -> Dziękuję.:) Może "strukturki"?;-)

agree  Beata_K
1 hr
  -> Dziękuję.:)

agree  Piotr Rypalski: ztcw księgowi czasem mówią na to po prostu "struktury"
11 hrs
  -> Dziękuję.:) Byłem blisko ze "strukturkami".:)

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
strukturyzowane depozyty terminowe


Explanation:
Dla ułatwienia wyboru z propozycji podanych przez Polangmara, przy czym z pewnością nie są to lokaty strukturyzowane, bowiem chodzi o szczególny rodzaj depozytu, czyli time deposit.

Roman Kozierkiewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 388
Grading comment
Dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: nia :)
3 days12 hrs
  -> Dziękuję