KudoZ home » English to Polish » Economics

credit-card balances

Polish translation: salda zadłużenia na kartach kredytowych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:credit-card balances
Polish translation:salda zadłużenia na kartach kredytowych
Entered by: Adam Lankamer

17:33 Feb 20, 2005
English to Polish translations [PRO]
Economics
English term or phrase: credit-card balances
Deficit hawks argue, that, like credit-card balances, deficits may not hurt much in the short run but will eventually wreak havoc.
asiunia
salda zadłużenia na kartach kredytowych
Explanation:
IMHO
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3salda zadłużenia na kartach kredytowych
Adam Lankamer
4ujemne stany kont kart kredytowych
grzes


  

Answers


0 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
salda zadłużenia na kartach kredytowych


Explanation:
IMHO

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 633

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek
5 mins

agree  Maciej Andrzejczak
10 mins

agree  Agnieszka Hayward
6 hrs

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ujemne stany kont kart kredytowych


Explanation:
strasznie dlugie, ale wydaje mi sie calkiem bliskie tlumaczonemu terminowi

--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs 13 mins (2005-02-21 08:47:12 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

powiedzmy, ze(przez Internet) chcesz kupic bilet na samolot do Honolulu, ktory kosztuje $1001; limit na Twojej karcie jest tylko $1000; wplacasz na konto swojej karty $1 i kupujesz bilet. Kto tak robi? Posiadacze kart kredytowych o niskich limitach.

grzes
United States
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Adam Lankamer: a czy konta kart mogą mieć salda (stany) dodatnie ? sorry, ale kto wpłaca na konto karty kredytowej pieniądze, jeśli zadłużenie wynosi 0; spłacasz dopiero wtedy gdy się zadłużysz; chyba, że myślisz o kartach debetowych albo charge - ale to już inna bajka
1 hr
  -> oczywiscie, powiedzmy ze stan (balance - nie mylic z limit) twojego konta jest zero wplacasz 5zl i jest dodatni