KudoZ home » English to Polish » Education / Pedagogy

mortarboard

Polish translation: biret


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:mortarboard
Polish translation:biret
Entered by: Anna Branicka

18:08 Jun 20, 2005
English to Polish translations [Non-PRO]
Education / Pedagogy
English term or phrase: mortarboard
oczywiście wiem co to jest, ale nie mogę sobie teraz przypomnieć jak ta 'płaska czapka uniwersytecka z dyndlem' :) nazywa się po polsku. Też tylko jednym słowem. Pls help.
Evonymus (Ewa Kazmierczak)
Poland
biret
Explanation:
tak przynajmniej u nas to sie nazywalo
Selected response from:

Anna Branicka
Poland
Grading comment
dziękuję :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2biret
Anna Branicka
4kaszkiet
bartek


Discussion entries: 3





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kaszkiet


Explanation:
?????
o tym myslisz
jak nie :-(((( bedzie

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 149

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
biret


Explanation:
tak przynajmniej u nas to sie nazywalo

Anna Branicka
Poland
Native speaker of: Polish
Grading comment
dziękuję :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: masz rację :-)))
37 mins

agree  Himawari
1 hr