KudoZ home » English to Polish » Education / Pedagogy

Modern Apprenticeship

Polish translation: nowoczesny staż


16:14 Jul 18, 2005
English to Polish translations [PRO]
Social Sciences - Education / Pedagogy / edukacja w UK
English term or phrase: Modern Apprenticeship
Students enrolled on our Modern Apprenticeship programme do not pay the £20 College Enrolment Fee.
bartek
Polish translation:nowoczesny staż
Explanation:
tak kombinuję, bo tłumaczenia polskiego nie znalazłam i osobiście jednak zostawiłabym to w oryginale; jeśli nie możesz, daj chociaż w nawiasie nazwę angielską, żeby było wiadomo, o co chodzi ;)
Selected response from:

lim0nka
United Kingdom
Grading comment
Hamawari, nieba bym Ci uchylila, ale nie moge. Klient bez lekkosci i rzutkosci umysłu :-( Wesja Lim0nki w klienta kontekście jest akurat :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1program "Czeladnik naszego wieku"
Himawari
3nowoczesny staż
lim0nka


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
modern apprenticeship
program "Czeladnik naszego wieku"


Explanation:
... albo cos w tym rodzaju :)
Angielskich linkow duzo, ale nie slyszalam o polskiej wersji takiego programu.

Himawari
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Carroll: Bardzo dobrze. jak nie ma polskiej wersji, to ktos ja przeciez musi stworzyc.
5 hrs
  -> dzieki:)

17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
modern apprenticeship
nowoczesny staż


Explanation:
tak kombinuję, bo tłumaczenia polskiego nie znalazłam i osobiście jednak zostawiłabym to w oryginale; jeśli nie możesz, daj chociaż w nawiasie nazwę angielską, żeby było wiadomo, o co chodzi ;)

lim0nka
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 32
Grading comment
Hamawari, nieba bym Ci uchylila, ale nie moge. Klient bez lekkosci i rzutkosci umysłu :-( Wesja Lim0nki w klienta kontekście jest akurat :-)