KudoZ home » English to Polish » Education / Pedagogy

subsidized child care

Polish translation: subsydium na opieke nad dziecmi


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:subsidized child care
Polish translation:subsydium na opieke nad dziecmi
Entered by: A_G_A

04:17 Aug 14, 2006
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Education / Pedagogy
English term or phrase: subsidized child care
tytul ulotki rzadowej:
'A parent's handbook to subsidized child care'
A_G_A
subsydium na opieke nad dziecmi
Explanation:
wzglednie: dotacja rzadowa na opieke nad dzieckiem.
Selected response from:

Lota
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Informator dla rodziców o świadczeniach rodzinnych i wychowawczych
Natalia Kreczmar
4subsydium na opieke nad dziecmi
Lota
4pomoc społeczna/wsparcie (finansowe) dla osób wychowujących dzieci
Pawel Michniak


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pomoc społeczna/wsparcie (finansowe) dla osób wychowujących dzieci


Explanation:
imho

Pawel Michniak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
subsydium na opieke nad dziecmi


Explanation:
wzglednie: dotacja rzadowa na opieke nad dzieckiem.

Lota
United States
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Informator dla rodziców o świadczeniach rodzinnych i wychowawczych


Explanation:
W naszej rzeczywistości mamy zasiłki wychowawcze i rodzicielskie (macierzyński np.) ale child care to może też być rodzinny. Więc ja bym to tak napisała, bo wydaje mi się, że to ma szansę objąć najwięcej opcji.

Example sentence(s):
  • Ważne dla pobierających zasiłki rodzinne, wychowawcze, świadczenia alimentacyjne

    Reference: http://www.ngo.pl/x/44471?action=table.ToggleExpanded&ci=JUP...
Natalia Kreczmar
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish