KudoZ home » English to Polish » Education / Pedagogy

undergraduate

Polish translation: przeddyplomowe


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:undergraduate
Polish translation:przeddyplomowe
Entered by: Olga Slattery

11:03 Oct 21, 2006
English to Polish translations [PRO]
Education / Pedagogy / type of courses
English term or phrase: undergraduate
no i mam problem: Undergraduate education - problem w tym, ze to moze byc zarowno srednie jak i wyzsze, byle przed dyplomem (eeee: przeddyplomowe? - to chyba nie po polskiemu?) Co wy na to drodzy koledzy i mile kolezanki????
Olga Slattery
Ireland
przeddyplomowe
Explanation:
Ministerstwo Zdrowia
Kształcenie przeddyplomowe · Kształcenie podyplomowe · Zasady nostryfikacji dyplomów i wydawanie ... Kształcenie przeddyplomowe · Kształcenie Podyplomowe ...
http://www.google.pl/search?q="przeddyplomowe&start=0&ie=utf...
Selected response from:

Arkadiusz S
Grading comment
chodzi wlasnie o szkolnictwo medyczne - 1 punkt, bo to tylko upewnianie sie. Dzieki bardzo.
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1szkolnictwo średnie i pomaturalne
IwonaASzymaniak
3 +1przeddyplomoweArkadiusz S


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
przeddyplomowe


Explanation:
Ministerstwo Zdrowia
Kształcenie przeddyplomowe · Kształcenie podyplomowe · Zasady nostryfikacji dyplomów i wydawanie ... Kształcenie przeddyplomowe · Kształcenie Podyplomowe ...
http://www.google.pl/search?q="przeddyplomowe&start=0&ie=utf...

Arkadiusz S
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1
Grading comment
chodzi wlasnie o szkolnictwo medyczne - 1 punkt, bo to tylko upewnianie sie. Dzieki bardzo.
Notes to answerer
Asker: Czyli jednak po polskiemu:)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Paunitka: skoro ministerstwo zdrowia tak twierdzi...
53 mins
  -> Dzięki

neutral  IwonaASzymaniak: tylko zastanawiające, że to określenie odnosi się wyłącznie do zawodów medycznych lub pielęgniarskich. W innych dziedzinach przegląd podanych linków pokazuje konteksty oznaczające coś dziejącego się przed dyplomem: laboratorium, seminarium.
4 hrs
  -> Dlatego tylko 3 w confidence level.

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
szkolnictwo średnie i pomaturalne


Explanation:
IMHO

IwonaASzymaniak
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Arkadiusz S: lub średnie i wyższe
19 mins