KudoZ home » English to Polish » Education / Pedagogy

K-12 education

Polish translation: program K-12


07:07 Jun 6, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Education / Pedagogy / education
English term or phrase: K-12 education
...?
Katarzyna Chmiel
Poland
Polish translation:program K-12
Explanation:
wyjasnienie w linku
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dziękuję.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3program K-12
Andrzej Lejman
5 +1zerowka, klasy szkoly podstawowej, gimnazjum i szkoly sredniej.
Barbara Szelest-VanDussen
4 +2Prgram edukacyjny oparty na zerowce i 12 klasach szkoly podstawowej i sredniej
Yvonne Krystman-Meyers


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
program K-12


Explanation:
wyjasnienie w linku


    Reference: http://www.cyber.com.pl/archiwum/6/22.shtml
Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
10 mins

agree  Valentinas & Halina Kulinic
1 hr

agree  Robert Ćwik
11 hrs

20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Prgram edukacyjny oparty na zerowce i 12 klasach szkoly podstawowej i sredniej


Explanation:
Wydaje mi sie ze nie ma odpowiednika w jezyku polskim, stad zastosowalam opis.
K jest skrotem od kindegarden czyli zerwka
12- oznacza 12 klas- 8 podstawowki i 4 szkoly sredniej.
W Ameryce Polnocnej nie liczy sie 1-wsza klasa szkoly srednie, 2-klasa... etc, tylko klasa 9, 10, 111, 12

Yvonne Krystman-Meyers
United States
Works in field
Native speaker of: Polish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek: należy dodać wyja¶nienie do powyższej propozycji
4 hrs

agree  grzes: tak
5030 days

2 days11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
zerowka, klasy szkoly podstawowej, gimnazjum i szkoly sredniej.


Explanation:
"K-12" oznacza "Kindergarten through high school":
(czasem pre-K),K,1,2,3,4,5 - elementary school
6,7,8 - middle scool
9,10,11,12 - high school
(powyzszy link tlumaczy to bardzo enigmatycznie)
Pozdrowienia.


    Reference: http://www.agu.org/sci_soc/prrl/prrl0201.html
Barbara Szelest-VanDussen
United States

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  grzes
5028 days