KudoZ home » English to Polish » Education / Pedagogy

pursue a Music Certificate

Polish translation: realizuje program przygotowujący do dyplomu muzyka/muzycznego


17:59 Oct 19, 2007
English to Polish translations [PRO]
Education / Pedagogy
English term or phrase: pursue a Music Certificate
University of North Florida

The student is currently pursuing a Music Certificate and is expected to complete the program by August 2009.

uczeszcza na zajęcia muzyczne wydaje mi się nie do końca trafne
ZenonStyczyrz
Polish translation:realizuje program przygotowujący do dyplomu muzyka/muzycznego
Explanation:
polskie szkoly muzyczne najczesciej chyba uzywaja Dyplom Muzyka...

--------------------------------------------------
Note added at 20 hrs (2007-10-20 14:45:25 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.unf.edu/coas/music/pdfs/BAE_Music_update.pdf
myślę , że na zasadzie analogii z teacher Certificate (Dyplom nauczyciela) możemy użyć Dyplom Muzyczny/Muzyka
W wypadku tej uczelni wygląda to na dodatkowe uprawnienia...
Selected response from:

iseult
United States
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1realizuje program przygotowujący do dyplomu muzyka/muzycznego
iseult
4być w trakcie studiów kończących się uzyskaniem Music CertificatePolangmar
3 +1uczęszcza na zajęcia z muzyki
EnglishDirect
3dazy/zmierza do (osiagniecia) certifikatu/swiadectwa muzycznego
CalBoy


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
pursue a music certificate
uczęszcza na zajęcia z muzyki


Explanation:
albo:

dąży do uzyskania świadectwa z muzyki
realizuje kurs z muzyki


EnglishDirect
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 11

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Miroslawa Jodlowiec
45 mins
  -> thx;)

53 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pursue a music certificate
dazy/zmierza do (osiagniecia) certifikatu/swiadectwa muzycznego


Explanation:
moze tak

CalBoy
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 5

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pursue a music certificate
być w trakcie studiów kończących się uzyskaniem Music Certificate


Explanation:
http://tinyurl.com/28pgm8
http://tinyurl.com/yt7hrx

http://tinyurl.com/2cjb32
http://tinyurl.com/285emu

"Music Certificate" zostawiłbym w oryginale (jak np. "First Certificate In English").
http://tinyurl.com/2ap552
http://tinyurl.com/283kgw

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2007-10-19 23:05:14 GMT)
--------------------------------------------------

Jeśli to nie jest w ramach studiów, to może:
- być w trakcie kursu kończącego się uzyskaniem Music Certificate
- realizować kurs kończący się uzyskaniem Music Certificate

http://tinyurl.com/2bo2ax
http://tinyurl.com/2cpnns

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 508

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
pursue a music certificate
realizuje program przygotowujący do dyplomu muzyka/muzycznego


Explanation:
polskie szkoly muzyczne najczesciej chyba uzywaja Dyplom Muzyka...

--------------------------------------------------
Note added at 20 hrs (2007-10-20 14:45:25 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.unf.edu/coas/music/pdfs/BAE_Music_update.pdf
myślę , że na zasadzie analogii z teacher Certificate (Dyplom nauczyciela) możemy użyć Dyplom Muzyczny/Muzyka
W wypadku tej uczelni wygląda to na dodatkowe uprawnienia...


    Reference: http://www.muzycznyelblag.w8w.pl/Artyku%B3y/Zesp%F3%B3%20Pa%...
    Reference: http://pl.wikipedia.org/wiki/Szko%C5%82a_muzyczna
iseult
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  legato
1 hr