KudoZ home » English to Polish » Education / Pedagogy

Education Attendance Service

Polish translation: komisja ds. frekwencji


08:17 Nov 3, 2007
English to Polish translations [PRO]
Education / Pedagogy
English term or phrase: Education Attendance Service
może komuś uda się to w miarę zgrabnie przetłumaczyć. będę wdzięczna. zgaduję, że nie ma polskiego odpowiednika tej instytucji.

http://www.learningtrust.co.uk/schools/secondary_schools/eas...
askae
Polish translation:komisja ds. frekwencji
Explanation:
BIP Zespół Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka - Dokument
Komisja zadaniowa ds. przeciwdziałaniu agresji, Komisja ds. frekwencji, opracowanie procedur wychow. w szkole. Kamionka Małgorzata. Opieka nad salą terapii. ...
www.zss.myslowice.bip.info.pl/dokument.php?iddok=75&idmp=3&... - 295k - Kopia - Podobne strony

Education Support for Northern Ireland - Kuratorium Oświaty ...
Kuratorium Oświaty, Obecność w Szkole (Education Welfare Service, School Attendance). Waszym prawnym obowiązkiem jako rodziców / opiekunów jest zapewnienie ...
www.education-support.org.uk/polish/parents/education-welfa... - 32k - Kopia - Podobne strony
Selected response from:

makawa
Grading comment
dzieki. dodałam tylko "szkolnej", żeby nie było wątpliwosci o jaką frekwencję chodzi (ostatnio były przecież wybory...)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1komisja ds. frekwencjimakawa
3służba nadzoru edukacji
EnglishDirect


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
education attendance service
komisja ds. frekwencji


Explanation:
BIP Zespół Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka - Dokument
Komisja zadaniowa ds. przeciwdziałaniu agresji, Komisja ds. frekwencji, opracowanie procedur wychow. w szkole. Kamionka Małgorzata. Opieka nad salą terapii. ...
www.zss.myslowice.bip.info.pl/dokument.php?iddok=75&idmp=3&... - 295k - Kopia - Podobne strony

Education Support for Northern Ireland - Kuratorium Oświaty ...
Kuratorium Oświaty, Obecność w Szkole (Education Welfare Service, School Attendance). Waszym prawnym obowiązkiem jako rodziców / opiekunów jest zapewnienie ...
www.education-support.org.uk/polish/parents/education-welfa... - 32k - Kopia - Podobne strony

makawa
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
dzieki. dodałam tylko "szkolnej", żeby nie było wątpliwosci o jaką frekwencję chodzi (ostatnio były przecież wybory...)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tomasz Kościuczuk
4 hrs

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
education attendance service
służba nadzoru edukacji


Explanation:
ja nie znam polskiego odpowiednika takiej instytucji
jeśli mogę coś zaproponowac, to wydaje mi się, że taka komórka powinna mieć charakter służebny, stąd moja propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs (2007-11-04 07:18:06 GMT)
--------------------------------------------------

Makawa podaje ładną nazwę, jednak z tego co czytamy, to frekwencja jest jedynie częścią zadań tej organizacji:

Attendance Service helps with problems relating to a child’s attendance at school and can advise on a range of issues relating to particular educational needs or difficulties.

Ja rozumiem attendance jako dozór, nadzór...

EnglishDirect
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 11