KudoZ home » English to Polish » Education / Pedagogy

two/three year certificates

Polish translation: zaświadczenie dwuletnie / trzyletnie


09:36 Feb 20, 2008
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Education / Pedagogy
English term or phrase: two/three year certificates
School/College Details
I certify that the child named at PART 2 is in full-time education at the school/college named below since:
Date of entry:
and is expected to continue until:
Two/Three year Certificates ARE acceptable

Coś jak tu: http://www.hse.ie/en/FindaService/Forms/ApplicationForms/Fil...
makawa
Polish translation:zaświadczenie dwuletnie / trzyletnie
Explanation:
Uznajemy zaświadczenia na dwa / trzy lata - taki jest sens IMHO, ale zawsze możesz dopytać na forum Eng-Eng

Czyli nie trzeba co roku wystawiać zaświadczenia, ale raz na dwa / trzy lata
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
ta
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zaświadczenie dwuletnie / trzyletnieMarek Daroszewski (MrMarDar)
3dwuletni/trzyletni certyfikatTLUMACZ77


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zaświadczenie dwuletnie / trzyletnie


Explanation:
Uznajemy zaświadczenia na dwa / trzy lata - taki jest sens IMHO, ale zawsze możesz dopytać na forum Eng-Eng

Czyli nie trzeba co roku wystawiać zaświadczenia, ale raz na dwa / trzy lata

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 58
Grading comment
ta

37 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dwuletni/trzyletni certyfikat


Explanation:
imvho certyfikat nadaje większą rangę; wewnętrzne zaświadczenia o odbyciu różnych form szkoleniowych (samodoskonalenie itd) - tak jak to jest np. w mojej firmie mają mniejszy ciężar gatunkowy niż certyfikaty. taka jest moja propozycja.

TLUMACZ77
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8