KudoZ home » English to Polish » Education / Pedagogy

sequential math

Polish translation: zintegrowany kurs matematyki


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sequential math
Polish translation:zintegrowany kurs matematyki
Entered by: Dariusz Saczuk

13:48 Mar 14, 2008
English to Polish translations [PRO]
Education / Pedagogy / course title
English term or phrase: sequential math
Nazwa przedmiotu w New Dorp High School w Nowym Jorku.

W tej samej szkole jest także presequential math.
Dariusz Saczuk
United States
zintegrowany kurs matematyki
Explanation:
Tu jest przykład dyskusji
http://tinyurl.com/32c3t6
Jak rozumiem, zamiast nazw działów/dziedzin matematyki (algebra, geometria, trygonometria) przyjęto w programie nauczania stanu NY nazewnictwo "integrujące", nadając kolejnym kursom nazwy "Sequential Math I", "Sequential Math II" i "Sequential Math III".
Selected response from:

Jerzy Matwiejczuk
Grading comment
Dziękuję bardzo:-)

Dziękuję wszystkim odpowiadającym.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2zintegrowany kurs matematyki
Jerzy Matwiejczuk
3matematyka nauczana metodą sekwencyjnąRoman Kozierkiewicz


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
matematyka nauczana metodą sekwencyjną


Explanation:
Propozycja

Roman Kozierkiewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 32

30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
zintegrowany kurs matematyki


Explanation:
Tu jest przykład dyskusji
http://tinyurl.com/32c3t6
Jak rozumiem, zamiast nazw działów/dziedzin matematyki (algebra, geometria, trygonometria) przyjęto w programie nauczania stanu NY nazewnictwo "integrujące", nadając kolejnym kursom nazwy "Sequential Math I", "Sequential Math II" i "Sequential Math III".

Jerzy Matwiejczuk
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 73
Grading comment
Dziękuję bardzo:-)

Dziękuję wszystkim odpowiadającym.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar
10 hrs
  -> Dziękuję!

agree  Paweł Sachse
11 hrs
  -> Dziękuję!