KudoZ home » English to Polish » Education / Pedagogy

Childcare Provider

Polish translation: ośrodki opieki nad dziećmi


18:59 Apr 25, 2008
English to Polish translations [PRO]
Education / Pedagogy
English term or phrase: Childcare Provider
context: This gives you some tips on how to interview a potential childminder, day nursery or any other type of childcare provider once you have chosen one or two to visit.
mahesh
Polish translation:ośrodki opieki nad dziećmi
Explanation:
może w ten sposób
Selected response from:

Luiza Jude
United Kingdom
Grading comment
dałbym alternatywnie również: placówka/i opieki nad dziećmi
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1ośrodki opieki nad dziećmiLuiza Jude
3 +1placówka opiekuńcza
Iza Szczypka
3 +1instytucja zapewniająca opiękę nad dziećmi
Ewa Dabrowska
3dostawca uslug opieki nad dzieckiem
~Ania~


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
childcare provider
instytucja zapewniająca opiękę nad dziećmi


Explanation:
cos wtym stylu

Ewa Dabrowska
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  clairee
1 day17 hrs

13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
childcare provider
dostawca uslug opieki nad dzieckiem


Explanation:
Tutaj "provider" jest w sensie "supplier" czyli osoba fizyczna lub instytucja zapewniaja opieke na dzieckiem.

Byc moze ktos to ladniej wyrazi, w kazdym razie sens jest wlasnie taki.

~Ania~
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Dariusz Saczuk: Nie brzmi to dobrze po polsku.
46 mins
  -> Dziekuje za uwage, tak jak juz powiedzialam byc moze ktos to ladniej wyrazi :)

30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
childcare provider
placówka opiekuńcza


Explanation:
Może tak?

Iza Szczypka
Spain
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anna Nowicka: Jak już się wcześniej wymieni opiekunkę, to placówka oddaje całą resztę.
29 mins
  -> Trochę się wahałam, bo to obejmuje również domy dziecka np., ale "general public" nie ma chyba takich skojarzeń. :)

neutral  Luiza Jude: mogą być też placówki opiekuńcze interwencyjne, dla alkoholików itp przynajmiej mi się tak to kojarzy
22 hrs
  -> No własnie kwestia skojarzeń, mnie się ośrodki bardziej kojarzą z interwencja kryzysową niz placówki... a co myśli przeciętny Kowalski, czyli odbiorca tego tekstu, to licho wie.

22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
childcare provider
ośrodki opieki nad dziećmi


Explanation:
może w ten sposób

Luiza Jude
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 32
Grading comment
dałbym alternatywnie również: placówka/i opieki nad dziećmi

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar
1 hr
  -> dziękuję:)