KudoZ home » English to Polish » Education / Pedagogy

upper/ lower credit

Polish translation: wyższy/niższy stopień


17:57 Aug 27, 2008
English to Polish translations [PRO]
Education / Pedagogy
English term or phrase: upper/ lower credit
jako oceny na świadectwie (obok 'pass' i 'distinction')
anga04
Polish translation:wyższy/niższy stopień
Explanation:
Używajmy terminów funkcjonujących w naszej oświacie
Selected response from:

Maciej Prokop
Grading comment
racja. dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wyższy/niższy stopieńMaciej Prokop
4wyzszy/nizszy kredyt
Barbara Morel


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wyzszy/nizszy kredyt


Explanation:
N aswiadectwie zdobywa sie w Stanach i Kanadzie kredyty ktore jako punkty potrzebne sa potem do Colegu albo na studia.

Barbara Morel
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: Dla Polonii amerykańskiej ujdzie - Polak w kraju nie zrozumie.
3 mins

162 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wyższy/niższy stopień


Explanation:
Używajmy terminów funkcjonujących w naszej oświacie

Maciej Prokop
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
racja. dziękuję