KudoZ home » English to Polish » Education / Pedagogy

effort in class

Polish translation: aktywność/zaangażowanie na zajęciach


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:effort in class
Polish translation:aktywność/zaangażowanie na zajęciach
Entered by: Dariusz Saczuk

12:59 Sep 3, 2008
English to Polish translations [PRO]
Social Sciences - Education / Pedagogy
English term or phrase: effort in class
Tłumaczę karty szkolne z wynikami podsumowującymi.
Obok examination mark, class average, progress, itp., znajduje się "Effort in Class: 1"
Wszystkie karty są tego samego dziecka i zawsze zapis i wynik jest identyczny.
Any ideas?
Izabela Pogracka - Michalak
Poland
zaangażowanie na zajęciach
Explanation:
Inna propozycja.

--------------------------------------------------
Note added at 57 mins (2008-09-03 13:57:01 GMT)
--------------------------------------------------

Program wychowawczy Szkoły Podstawowej nr 18 w Jaworznie
Uczeń przejawia:
swoją aktywność i zaangażowanie na zajęciach lekcyjnych i pozalekcyjnych.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-09-03 13:59:46 GMT)
--------------------------------------------------

Szkoła Podstawowa nr 18 w Kielcach
§ 1. Pomiar osiągnięć uczniów odbywa się za pomocą następujących narzędzi:
1. sprawdzianów typu A, B, C.
2. odpowiedzi ustnych,
3. prac domowych,
4. zaangażowanie na zajęciach (aktywność),
Selected response from:

Dariusz Saczuk
United States
Grading comment
Dziękuję. W końcu wybrałam "aktywność na zajęciach".
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1zaangażowanie na zajęciach
Dariusz Saczuk
3 +1aktywność w klasie
Anna Fitak
Summary of reference entries provided
Piotr Rypalski

Discussion entries: 1





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
aktywność w klasie


Explanation:
Wydaje mi się, że to mniej więcej odpowiednik naszej oceny za aktywność ucznia w klasie, gazetki, ścieranie tablicy, kwiatuszki, zwierzątka i inne bambekle :) Hmm, no cóż, tak bym proponowała

--------------------------------------------------
Note added at   30 min (2008-09-03 13:29:50 GMT)
--------------------------------------------------

Jak najbardziej, aktywność jest nawet jednym z kryteriów oceny ucznia w polskim systemie i dokładnie tak to się nazywa

Anna Fitak
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
Notes to answerer
Asker: Ok, ale czy mogę tak "oficjalnie" nazwać ten termin? Dokumenty idą dalej w świat.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dorota Halewska: z tego co pamietam, to wlasnie takim terminem posluguja sie nawet uczniowie, gdy negocjuja swoje oceny.
7 mins

56 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
zaangażowanie na zajęciach


Explanation:
Inna propozycja.

--------------------------------------------------
Note added at 57 mins (2008-09-03 13:57:01 GMT)
--------------------------------------------------

Program wychowawczy Szkoły Podstawowej nr 18 w Jaworznie
Uczeń przejawia:
swoją aktywność i zaangażowanie na zajęciach lekcyjnych i pozalekcyjnych.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-09-03 13:59:46 GMT)
--------------------------------------------------

Szkoła Podstawowa nr 18 w Kielcach
§ 1. Pomiar osiągnięć uczniów odbywa się za pomocą następujących narzędzi:
1. sprawdzianów typu A, B, C.
2. odpowiedzi ustnych,
3. prac domowych,
4. zaangażowanie na zajęciach (aktywność),

Dariusz Saczuk
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 231
Grading comment
Dziękuję. W końcu wybrałam "aktywność na zajęciach".

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar: Zgadza się - "class" to zajęcia/lekcje.
1 day11 hrs
  -> Thanks :-)




Reference comments


7 mins
Reference

Reference information:
Zerknij tutaj, była na ten temat dyskusja: http://www.proz.com/kudoz/english_to_polish/education_pedago...

HTH,
P.

Piotr Rypalski
Poland
Native speaker of: Polish
Note to reference poster
Asker: Dzięki