KudoZ home » English to Polish » Education / Pedagogy

assemble orders

Polish translation: kompletacja zamówień


10:27 Jan 30, 2009
English to Polish translations [PRO]
Education / Pedagogy / świadectwa
English term or phrase: assemble orders
"assemble orders for dispatch" - jeden z modułów kursu NVQ w dziedzinie Storage & Warehousing
Agnes_S
Polish translation:kompletacja zamówień
Explanation:
Tak mi się wydaje.
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
Bardzo Wszystkim dziękuję za pomoc, myślę, że wszystkie propozycje są OK, ja akurat wybrałam tą, jakoś najbardziej pasowała mi w tłumaczonym doc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2przygotowanie przesyłek do wysyłki
Agata Sadza
4 +1przygotowanie zamówień do wysyłkiNatalia Kaluza
4kompletacja zamówień
Maciek Drobka
3przygotowanie zamówień do spedycji
CalBoy


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kompletacja zamówień


Explanation:
Tak mi się wydaje.

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 59
Grading comment
Bardzo Wszystkim dziękuję za pomoc, myślę, że wszystkie propozycje są OK, ja akurat wybrałam tą, jakoś najbardziej pasowała mi w tłumaczonym doc.

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
przygotowanie przesyłek do wysyłki


Explanation:
zobacz linki - hth


    Reference: http://tinyurl.com/bbmuec
    Reference: http://tinyurl.com/b39o2j
Agata Sadza
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Polish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Grzegorz Chabasiński
4 hrs

agree  Polangmar
14 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przygotowanie zamówień do spedycji


Explanation:
moze tak

CalBoy
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 5

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
przygotowanie zamówień do wysyłki


Explanation:
moze tak

Natalia Kaluza
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  legato
28 mins