KudoZ home » English to Polish » Education / Pedagogy

Assistant Principal Pupil Personnel Services

Polish translation: zastępca dyrektora do spraw uczniów/odpowiadający za obslugę uczniów


20:17 Feb 19, 2009
English to Polish translations [PRO]
Social Sciences - Education / Pedagogy
English term or phrase: Assistant Principal Pupil Personnel Services
Zastępca Dyrektora w Grover Cleveland High School w Nowym Jorku.
Dariusz Saczuk
United States
Polish translation:zastępca dyrektora do spraw uczniów/odpowiadający za obslugę uczniów
Explanation:
moja propozycja, jesli to jest nazwa stanowiska
Selected response from:

Marta Danek
United States
Grading comment
Zrobiłem "spraw uczniowskich".

Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3zastepca dyrektora ds uczniowskich
Barbara Fiter
2zastępca dyrektora do spraw uczniów/odpowiadający za obslugę uczniów
Marta Danek


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
assistant principal pupil personnel services
zastępca dyrektora do spraw uczniów/odpowiadający za obslugę uczniów


Explanation:
moja propozycja, jesli to jest nazwa stanowiska

Marta Danek
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Zrobiłem "spraw uczniowskich".

Dziękuję.

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
assistant principal pupil personnel services
zastepca dyrektora ds uczniowskich


Explanation:
moze tak...

Barbara Fiter
Australia
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish