KudoZ home » English to Polish » Education / Pedagogy

Culinary Arts/Hospitality

Polish translation: sztuki kulinarne / przyjmowanie gości


19:56 Dec 1, 2004
English to Polish translations [PRO]
Education / Pedagogy / kursy
English term or phrase: Culinary Arts/Hospitality
Rodzaj kursu na uczelni. mam problem z "hospitality".

Additional bilingual programs will be offered in:
• Automotive Technology
• Culinary Arts/Hospitality
Barbara Piela
Polish translation:sztuki kulinarne / przyjmowanie gości
Explanation:
najchetniej dalabym turystyka, ale to nie ten kontekst
jak ucza gotowac to pownie tez i jak gosci podejmowac

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2004-12-01 20:09:09 GMT)
--------------------------------------------------

lepiej po poslku będzie sztuka kulinarna :-)
Selected response from:

bartek
Grading comment
Wg klienta to bardzij odpowiada "ugaszczaniu".
dzikuje bardzo!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4sztuki kulinarne / przyjmowanie gości
bartek
3sztuka kulinarna / obsluga turystyczna (ew. turystow)Ensor


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
culinary arts/hospitality
sztuki kulinarne / przyjmowanie gości


Explanation:
najchetniej dalabym turystyka, ale to nie ten kontekst
jak ucza gotowac to pownie tez i jak gosci podejmowac

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2004-12-01 20:09:09 GMT)
--------------------------------------------------

lepiej po poslku będzie sztuka kulinarna :-)

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 149
Grading comment
Wg klienta to bardzij odpowiada "ugaszczaniu".
dzikuje bardzo!

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
culinary arts/hospitality
sztuka kulinarna / obsluga turystyczna (ew. turystow)


Explanation:
na Googlu wyskoczy Ci troche na temat kursow 'obslugi turystycznej';

Ensor
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12