KudoZ home » English to Polish » Electronics / Elect Eng

accoustic screen panels

Polish translation: panele ekranów akustycznych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:accoustic screen panels
Polish translation:panele ekranów akustycznych
Entered by: ebk

12:02 Jul 22, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: accoustic screen panels
Niestety nie mam dobrego kontekstu. Zwrot występuje w umowie. Wiem tylko, że urządzenie to sprzedaj firma duńska RockDelta.
ebk
panele ekranów akustycznych
Explanation:
Popatrz, wystarczy wrzucić na gugla RockDelta. Wychodzi to:

Oferty firm
Zielona ściana RockDelta® Model Ekstensywny Typ RD 120 charakterystyka: materiał:
rdzeń – nasiąkająca , modyfikowana wełna mineralna, krata – stalowa ...
www.republika.pl/fajferje/oferty_firm.htm - 80k - Kopia - Podobne strony

BIT - Budowlany Informator Techniczny - BAZA FIRM I PRODOKTÓW
... produkt: Zielona ściana RockDelta® Model Ekstensywny Typ RD 120 charakterystyka:
materiał: rdzeń – nasiąkająca , modyfikowana wełna mineralna, krata ...
www.bit-info.pl/baza.php?g=7&d=69&f=992 - 12k - Wynik uzupełniający - Kopia - Podobne strony

New Page 1
... 1998 jako autoryzowany dystrybutor na Polskę ekranów akustycznych Zielona
Ściana RD i płyt antywibracyjnych RDV współpracowała z firmą RockDelta a/s. ...
www.corkfon.com.pl/o_firmie.htm - 10k - Kopia - Podobne strony

Portal fajfer.com - Content
... z oo. ul. Ołbińska 19, 50-233 Wrocław tel. (0 71) 329 33 00, fax (0 71) 329 22 48.
EKRANY AKUSTYCZNE TYPU: Zielona ściana RockDelta® Model Ekstensywny Typ ...
www.ekrany.fajfer.com/ - 76k - Wynik uzupełniający - Kopia - Podobne strony

Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dziękuję, może i trochę spanikowałam.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4panele ekranów akustycznych
Andrzej Lejman
3panele wygłuszające
Marcin Łakomy


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
panele wygłuszające


Explanation:
Przyszedł mi do głowy ten termin, chociaż nie znam tej dziedziny, zatem dobrze by było gdyby ktoś to potwierdził/zaprzeczył.

Marcin Łakomy
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
panele ekranów akustycznych


Explanation:
Popatrz, wystarczy wrzucić na gugla RockDelta. Wychodzi to:

Oferty firm
Zielona ściana RockDelta® Model Ekstensywny Typ RD 120 charakterystyka: materiał:
rdzeń – nasiąkająca , modyfikowana wełna mineralna, krata – stalowa ...
www.republika.pl/fajferje/oferty_firm.htm - 80k - Kopia - Podobne strony

BIT - Budowlany Informator Techniczny - BAZA FIRM I PRODOKTÓW
... produkt: Zielona ściana RockDelta® Model Ekstensywny Typ RD 120 charakterystyka:
materiał: rdzeń – nasiąkająca , modyfikowana wełna mineralna, krata ...
www.bit-info.pl/baza.php?g=7&d=69&f=992 - 12k - Wynik uzupełniający - Kopia - Podobne strony

New Page 1
... 1998 jako autoryzowany dystrybutor na Polskę ekranów akustycznych Zielona
Ściana RD i płyt antywibracyjnych RDV współpracowała z firmą RockDelta a/s. ...
www.corkfon.com.pl/o_firmie.htm - 10k - Kopia - Podobne strony

Portal fajfer.com - Content
... z oo. ul. Ołbińska 19, 50-233 Wrocław tel. (0 71) 329 33 00, fax (0 71) 329 22 48.
EKRANY AKUSTYCZNE TYPU: Zielona ściana RockDelta® Model Ekstensywny Typ ...
www.ekrany.fajfer.com/ - 76k - Wynik uzupełniający - Kopia - Podobne strony



Andrzej Lejman
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 489
Grading comment
Dziękuję, może i trochę spanikowałam.