KudoZ home » English to Polish » Electronics / Elect Eng

laser pickup

Polish translation: moduł laserowy


09:42 Jul 25, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: laser pickup
Jak na zdjęciu:
http://www.globalsources.com/gsol/I/Optical-laser-manufactur...
Katarzyna Landsberg-Polubok
Polish translation:moduł laserowy
Explanation:
w tych zastosowaniach (odtwarzacz DVD, CD) nadajnik (dioda laserowa) i odbiornik promieniowania (detektor) są umieszczane w jednym module.

http://asuaf.org/~joshua/storage/optical.html
http://www.disctronics.co.uk/downloads/tech_docs/cdintroduct... - ilustracja 4 na stronie 6

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 4 mins (2005-07-25 10:46:38 GMT)
--------------------------------------------------

dla jasności: podpis przy ilustracji w linku http://asuaf.org/~joshua/storage/optical.html
trochę kłóci się z moją odpowiedzią, ale to wynika z tego, że niektóre źródła mówią \"pickup\" o samym odbiorniku, a inne stosują ten termin do całego modułu.
U askerki termin \"pickup\" dotyczy całego modułu.
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
Dziękuję, raczej chodziło o cały moduł.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4moduł laserowy
Andrzej Mierzejewski
3głowica laserowa
Himawari
3odbiornik laserowyIgorMTFG


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
odbiornik laserowy


Explanation:
z słownika tech.

IgorMTFG
Native speaker of: Native in PolishPolish

59 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
moduł laserowy


Explanation:
w tych zastosowaniach (odtwarzacz DVD, CD) nadajnik (dioda laserowa) i odbiornik promieniowania (detektor) są umieszczane w jednym module.

http://asuaf.org/~joshua/storage/optical.html
http://www.disctronics.co.uk/downloads/tech_docs/cdintroduct... - ilustracja 4 na stronie 6

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 4 mins (2005-07-25 10:46:38 GMT)
--------------------------------------------------

dla jasności: podpis przy ilustracji w linku http://asuaf.org/~joshua/storage/optical.html
trochę kłóci się z moją odpowiedzią, ale to wynika z tego, że niektóre źródła mówią \"pickup\" o samym odbiorniku, a inne stosują ten termin do całego modułu.
U askerki termin \"pickup\" dotyczy całego modułu.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 604
Grading comment
Dziękuję, raczej chodziło o cały moduł.

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
głowica laserowa


Explanation:
nazywana też czytnikiem optycznym.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 4 mins (2005-07-25 10:46:44 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.dtp.pl/aktualnosci/index.asp?id=172


    Reference: http://www.ctl.com.pl/art/art10.html
Himawari
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4