KudoZ home » English to Polish » Electronics / Elect Eng

master switch, main switch

Polish translation: główny włącznik (urządzenia), włącznik podłaczający instalację elektryczną w pomieszczeniu (budynku)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:master switch, main (mains) switch
Polish translation:główny włącznik (urządzenia), włącznik podłaczający instalację elektryczną w pomieszczeniu (budynku)
Entered by: Stanislaw Czech, MCIL

19:56 Aug 2, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: master switch, main switch
Pierwsze uruchomienie osuszacza chłodniczego:

1 Check that the ***master switch*** is set to O. or close.
2 Start the ***main switch***.
3 Set the master switch to I. The dryer digital display panel comes ON.

Czy MASTER SWITCH to włącznik aktywujący instalację przy pierwszym uruchomieniu, a MAIN SWITCH to po prostu włącznik główny?
Piotr Makuch
Poland
główny włącznik (urządzenia), włącznik podłaczający instalację elektryczną w pomieszczeniu (budynku)
Explanation:
do prądu - ale jak widac pewny na 100% nie jestem

Master switch ze słownika, main switch z linku ponizej,

pozdr Staszek
Selected response from:

Stanislaw Czech, MCIL
United Kingdom
Grading comment
Zgadzam się. Dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4patrz niżej
Witold Wiechowski
2główny włącznik (urządzenia), włącznik podłaczający instalację elektryczną w pomieszczeniu (budynku)
Stanislaw Czech, MCIL


Discussion entries: 1





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
główny włącznik (urządzenia), włącznik podłaczający instalację elektryczną w pomieszczeniu (budynku)


Explanation:
do prądu - ale jak widac pewny na 100% nie jestem

Master switch ze słownika, main switch z linku ponizej,

pozdr Staszek


    Reference: http://www.niceic.org.uk/consumers/fusebox.html
Stanislaw Czech, MCIL
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Zgadzam się. Dzięki!

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
patrz niżej


Explanation:
http://tinyurl.com/fsscq
Service Disconnect. A switch for, or a means of disconnecting an entire building from electrical service; also called Main Switch.

http://tinyurl.com/j9xf2
Master Switch—Shuts down electricalsystem in emergency situations


--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2006-08-03 09:01:22 GMT)
--------------------------------------------------

Wyłącznik główny budynky vs wyłącznik (główny) automatyczny instalacji

Witold Wiechowski
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 97