KudoZ home » English to Polish » Electronics / Elect Eng

EC compliant

Polish translation: Urządzenia montowane na statku muszą posiadać deklarację zgodności CE


13:59 Aug 14, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / marine electrical
English term or phrase: EC compliant
Electrical summation:
EC compliant residual devices should be fitted to the vessel
brion
Australia
Polish translation:Urządzenia montowane na statku muszą posiadać deklarację zgodności CE
Explanation:
To jest dokument wystawiany przez producenta i jest to DEKLARACJA, więc nie ma mowy o żadnej homologacji. To jest ryzyko i odpowiedzialność producenta.

I nie można też powiedzieć "z wymogami WE", bo tych są dziesiątki tysięcy, od krzywizny banana, przez sposób mycia rąk do rozmiaru prezerwatywy.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-08-14 16:18:15 GMT)
--------------------------------------------------

Uzupełnienie: w deklaracji zgodności producent podaje, z jakimi KONKRETNYMI dyrektywani i normami urządzenie jest zgodne.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2zgodne z wymogami WE
bajbus
4 +1Urządzenia montowane na statku muszą posiadać deklarację zgodności CE
Andrzej Lejman
4homologacja na terenie WEMarek Daroszewski (MrMarDar)


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
homologacja na terenie WE


Explanation:
albo po linii: [jednostka powinna być wyposażona w urządzenia] spełniające wymogi / standardy / normy bezpieczeństwa WE

nie musi być dosłownie


Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 118

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  IwonaASzymaniak: albo z homologacją unijną/na UE
1 hr
  -> dzięki, ale uznaję, to co napisał Andrzej

disagree  Andrzej Lejman: To nie jest homologacja, to jest deklaracja producenta, że urządzenie jest zgodne z okreśłonymi dyrektywami i normami.
2 hrs
  -> tak - masz rację

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
ec compliant
zgodne z wymogami WE


Explanation:
IMO

bajbus
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Paweł Sachse
45 mins
  -> Dzieki !

agree  Ossetta
57 mins
  -> Dzieki !

disagree  Andrzej Lejman: Z jakimi wymogami? W sprawie krzywizny banana też?///Podziwiać tylko beztroskę, z jaką można wprowadzać ludzi w błąd. I dobre samopoczucie.
2 hrs
  -> Taki komentarz pomijam milczeniem

agree  M. Anna Kańduła
19 hrs
  -> Dziękuję

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ec compliant
Urządzenia montowane na statku muszą posiadać deklarację zgodności CE


Explanation:
To jest dokument wystawiany przez producenta i jest to DEKLARACJA, więc nie ma mowy o żadnej homologacji. To jest ryzyko i odpowiedzialność producenta.

I nie można też powiedzieć "z wymogami WE", bo tych są dziesiątki tysięcy, od krzywizny banana, przez sposób mycia rąk do rozmiaru prezerwatywy.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-08-14 16:18:15 GMT)
--------------------------------------------------

Uzupełnienie: w deklaracji zgodności producent podaje, z jakimi KONKRETNYMI dyrektywani i normami urządzenie jest zgodne.

Andrzej Lejman
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 489
Grading comment
Dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  SlawekW: http://europa.eu/scadplus/leg/en/lvb/l21013.htm - potrafisz wyrażać opinie w sposób mniej emocjonalny?:)
58 mins
  -> bzdura

agree  Marek Daroszewski (MrMarDar): tak rzeczywiście jest. Uznaję słuszność komentarza
1 day15 hrs