KudoZ home » English to Polish » Electronics / Elect Eng

Magnetothermal

Polish translation: wyłącznik magnetotermiczny


11:27 Feb 8, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / etykieciarka
English term or phrase: Magnetothermal
The labelling machine's power supply should be protected by the components indicated
1 - Tension
2 - Magnetothermal 10A
3 - Differential 300mA
4 - P.E.
dokument przerzucony z hiszpanskiego na angielski
bartek
Polish translation:wyłącznik magnetotermiczny
Explanation:
Agregaty spaw. i prąd. - Centromet - Spawarki Kemppi, spawanie ...
2 wyjścia 1 fazowe 230 V - 50 Hz chronione przez wyłącznik magnetotermiczny ... (chronione przez wyłącznik magnetotermiczny) ...
www.centrometwarszawa.pl/1291747065.php
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dzięki :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wyłącznik magnetotermiczny
Andrzej Lejman
4wyłącznik nadmiarowo-prądowy; wyłącznik nadmiarowyyastee
3wyłącznik przeciążeniowy (typu S)
Jolanta Konowalczyk


Discussion entries: 2





  

Answers


44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
magnetothermal
wyłącznik magnetotermiczny


Explanation:
Agregaty spaw. i prąd. - Centromet - Spawarki Kemppi, spawanie ...
2 wyjścia 1 fazowe 230 V - 50 Hz chronione przez wyłącznik magnetotermiczny ... (chronione przez wyłącznik magnetotermiczny) ...
www.centrometwarszawa.pl/1291747065.php

Andrzej Lejman
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 489
Grading comment
Dzięki :)
Notes to answerer
Asker: Dzięki :)


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
magnetothermal
wyłącznik przeciążeniowy (typu S)


Explanation:
tak się to w Polsce nazywa - zasada działania tego ustrojstwa rzeczywiście jest "magnetotermiczna"
źródło - ten sam informator
twierdzi, że wie, co mówi - i w sumie jest mocno "techniczny", więc chyba można mu wierzyć

Jolanta Konowalczyk
United Kingdom
Native speaker of: Polish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  yastee: czy typu S to nie wiadomo, dawno temu były automaty wkręcane
9 hrs
  -> bardzo możliwe, i tak nie wiem o czym piszę :)))

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
magnetothermal
wyłącznik nadmiarowo-prądowy; wyłącznik nadmiarowy


Explanation:
http://www.luxmarket.pl/k/wyłączniki nadprądowe/173

http://www.google.pl/search?q=wyłącznik nadmiarowo-prądowy&i...

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2007-02-08 22:55:45 GMT)
--------------------------------------------------

ew. wyłącznik nadprądowy


"§ 183. 1. W instalacjach elektrycznych należy stosować:
[...]
4) wyłączniki nadprądowe w obwodach odbiorczych,"
http://bap-psp.lex.pl/serwis/du/2002/0690.htm

Póki co, wył. nadprądowe są wykonywane w technologii magneto-termicznej, ale to nie znaczy, że tak się nazywają

yastee
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 27