KudoZ home » English to Polish » Electronics / Elect Eng

earth shunting device

Polish translation: urządzenie bocznikujące do uziemienia


11:46 Feb 8, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / etykieciarka
English term or phrase: earth shunting device
The labelling machine should be connected to an EARTH shunting device (differential relay).
bartek
Polish translation:urządzenie bocznikujące do uziemienia
Explanation:
to je ono, w tym przypadku przekaźnik różnicowo-prądowy
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dzięki :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4należy zastosować ochronę różnicowo-prądowąyastee
4urządzenie bocznikujące do uziemienia
Andrzej Lejman


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
urządzenie bocznikujące do uziemienia


Explanation:
to je ono, w tym przypadku przekaźnik różnicowo-prądowy

Andrzej Lejman
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 489
Grading comment
Dzięki :)
Notes to answerer
Asker: Dzięki - w kupie raźniej :)


22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
należy zastosować ochronę różnicowo-prądową


Explanation:
Proponuję bardziej ogólny termin, oddający ideę, gdyż nazewnictwo "earth shunting devices" nie jest w jęz. polskim jeszcze jednolite i te same terminy mogą oznaczać dwie różne rzeczy w zależności od producenta i kontekstu.

Np.: "Przekaźnik prądu różnicowego MF do współdziałania z przekaźnikiem MFR" - ta sama nazwa znaczy tu 2 różne rzeczy: http://www.el-team.com.pl/strony/de_pradu_roz.htm

"transfrormator toroidalny" (ABB)
"Przekaźnik różnicowo-prądowy jest połączony ze specjalnym transformatorem toroidalnym (TR1-TR5,TRM) dostępnym z 6 różnymi średnicami otworu (od 29mm do 210mm)"
http://www.abb.pl/cawp/plabb043/112ad3b188254f16c1256e7e003c...

a też i niekoniecznie musi być transformator, może być bocznik, choć bocznika do ochrony r-p nie udało mi się wyguglować


yastee
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 27