KudoZ home » English to Polish » Electronics / Elect Eng

position independent

Polish translation: o dowolnym położeniu roboczym


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:position independent
Polish translation:o dowolnym położeniu roboczym
Entered by: yastee

09:59 Feb 17, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / akumulator
English term or phrase: position independent
lead storage battery, gas-proof, position independent

czyli akumulator ołowiowy, bezobsługowy, i...
Michal Berski
Poland
o dowolnym położeniu roboczym
Explanation:
zapewne żelowy, a nie tradycyjny kwasowy, taki jak np. w centralkach alarmowych
Selected response from:

yastee
Grading comment
mysle, że o to chodzi
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1stojący obok (nie zamontowany w urządzeniu)robwoj
2 -1o dowolnym położeniu roboczymyastee


Discussion entries: 2





  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): -1
o dowolnym położeniu roboczym


Explanation:
zapewne żelowy, a nie tradycyjny kwasowy, taki jak np. w centralkach alarmowych

yastee
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 27
Grading comment
mysle, że o to chodzi

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Lejman: przecież jest wyraźnie: lead battery...///ołowiowe także występują jako jak najbardziej gazoszczelne.
18 mins
  -> dlatego confidence 2, ale z drugiej strony jest również gas-proof

45 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
stojący obok (nie zamontowany w urządzeniu)


Explanation:
zamontowany poza urządzeniem (niezależnie od niego)

robwoj
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 183
Notes to answerer
Asker: Raczej jednak jest wbudowany


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: wolno stojący
14 mins
  -> dzięki,