KudoZ home » English to Polish » Electronics / Elect Eng

go low

Polish translation: przejście na poziom niski


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:go low
Polish translation:przejście na poziom niski
Entered by: Sylwia Sierszen

18:32 Mar 8, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: go low
Z opisu działania silnika: "The Drive Enable line from the control console * goes low * when a Start command is received from the console."
Sylwia Sierszen
Poland
przejście na poziom niski
Explanation:
Szkoda, że nie ma więcej kontekstu. Jednak wydaje się, że chodzi tu o zmianę ("przejście") sygnału na poziom "niski". Według mojego konsultanta działa to w ten sposób, że po otrzymaniu z 'konsoli" sygnału "pozwolenia na pracę" (Drive Enable) sygnał na linii sygnałowej przybiera stan "niski".
Bywają dwa rodzaje sygnałów sterujących - analogowe i cyfrowe
(tzw. zero/jedynkowy). W tym wypadku chodzi pewnie o analogowy, ale brak kontekstu uniemożliwia jednoznaczne stwierdzenie.
Selected response from:

Michał Szcześniewski
Poland
Grading comment
dzięki :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2przejście na poziom niski
Michał Szcześniewski
3obniżać się
Maja Źróbecka, MITI


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
obniżać się


Explanation:
Nie wiem, ale jakoś nie widzę tu innej możliwości. :)



Maja Źróbecka, MITI
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish

13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
przejście na poziom niski


Explanation:
Szkoda, że nie ma więcej kontekstu. Jednak wydaje się, że chodzi tu o zmianę ("przejście") sygnału na poziom "niski". Według mojego konsultanta działa to w ten sposób, że po otrzymaniu z 'konsoli" sygnału "pozwolenia na pracę" (Drive Enable) sygnał na linii sygnałowej przybiera stan "niski".
Bywają dwa rodzaje sygnałów sterujących - analogowe i cyfrowe
(tzw. zero/jedynkowy). W tym wypadku chodzi pewnie o analogowy, ale brak kontekstu uniemożliwia jednoznaczne stwierdzenie.

Michał Szcześniewski
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 82
Grading comment
dzięki :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rafal Korycinski
2 days13 hrs
  -> dziękuję!

agree  Polangmar: przyjąć stan niski
644 days