KudoZ home » English to Polish » Electronics / Elect Eng

PRK primary connector kit

Polish translation: złącze wysokonapięciowe


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:PRK primary connector kit
Polish translation:złącze wysokonapięciowe
Entered by: maciejm

18:13 Sep 12, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: PRK primary connector kit
Element systemu oświetlenia lotniskowego poddany próbom - tyle kontekstu (wyliczanka sprzętu)

M
maciejm
Poland
złącze wysokonapięciowe
Explanation:
tzn. zlacze przed zainstalowaniem
lub inaczej zestaw do wykonania zlacza wysokonapieciowego.

Uwazam ze zestaw mozna sobie darowac poniewaz po polsku mowimy iz kupujemy zlacza a nie zestawy i wiadomo ze chodzi o cos co stanowi pewien zestaw a zlaczem bedzie dopiero po zamontowaniu.
Selected response from:

_eP
Grading comment
Dzięki. Czyli jeszcze coś z rosyjskiego pamiętam ;-)
M
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4złącze wysokonapięciowe_eP
2zestaw złączy do podłączania uzwojenia pierwotnego (PRK)
Maciek Drobka


Discussion entries: 1





  

Answers


42 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
zestaw złączy do podłączania uzwojenia pierwotnego (PRK)


Explanation:
Wg tego:

http://tinyurl.com/yu7zy5

PRK to najpewniej od PRimary connector Kit

Propozycja wg powyższego opisu, gdzie primary -> primary winding.

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 258

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prk primary connector kit
złącze wysokonapięciowe


Explanation:
tzn. zlacze przed zainstalowaniem
lub inaczej zestaw do wykonania zlacza wysokonapieciowego.

Uwazam ze zestaw mozna sobie darowac poniewaz po polsku mowimy iz kupujemy zlacza a nie zestawy i wiadomo ze chodzi o cos co stanowi pewien zestaw a zlaczem bedzie dopiero po zamontowaniu.

_eP
Specializes in field
PRO pts in category: 51
Grading comment
Dzięki. Czyli jeszcze coś z rosyjskiego pamiętam ;-)
M