KudoZ home » English to Polish » Electronics / Elect Eng

flying lead

Polish translation: luźne przewody


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:flying lead
Polish translation:luźne przewody
Entered by: robwoj

07:15 Sep 13, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: flying lead
Podręcznik instalacji wentylatora przemysłowego:

Each unit has a wiring diagram fitted as close to the connection area as possible. For example if the component machine is fitted with a terminal box, the diagram will be inside the box. lf *flying leads* are fitted the diagram will be on the lead or on the motor itself.

Jest, co prawda, wyjaśnienie w technicznym WNT, (cienki drut łączący pole kontaktowe z nóżką obudowy np. tranzystora układu scalonego) ale nie wiem, czy będzie to miało sens w tym przypadku. Stąd moje pytanie do specjalistów.
Piotr Makuch
Poland
luźne przewody
Explanation:
swobodnie wyprowadzone z urządzenia
Selected response from:

robwoj
Poland
Grading comment
Dziękuję bardzo, dzięki też dla _eP.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2luźne przewodyrobwoj
4wiszące wyprowadzenie_eP


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
luźne przewody


Explanation:
swobodnie wyprowadzone z urządzenia

robwoj
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 183
Grading comment
Dziękuję bardzo, dzięki też dla _eP.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jacek Mozdyniewicz
2 hrs
  -> dziekuję

agree  Marian Krzymiński
9 hrs
  -> dzieki,

neutral  _eP: A jak beda spiete opaska zaciskowa, albo koszulka termokurczliwa to nadal beda luzne czy nie ? Albo jesli to bedzie pojedynczy kabel z kilkoma zylami ?
19 hrs
  -> dziękuję

47 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wiszące wyprowadzenie


Explanation:
lub wyprowadzenia

W tym fragmencie chodzi o to gdzie ma sie znajdowac instrukcja/schemat opisujacy polaczenia w roznych przypadkach m.in w przypadku gdy z silnika wystaja same "druty".

--------------------------------------------------
Note added at   51 min (2007-09-13 08:06:53 GMT)
--------------------------------------------------

Zamiat wiszace mozna tez napisac same lub tylko/jedynie.

--------------------------------------------------
Note added at 1 dzień  1 godz. (2007-09-14 08:46:06 GMT)
--------------------------------------------------

Chodzi o przypadek gdy na koncu wyprowadzen nie znajduje sie zadna puszka, kostka itp. a jedynie mamy same wyprowadzenia.


_eP
Specializes in field
PRO pts in category: 51