KudoZ home » English to Polish » Electronics / Elect Eng

discrete shielded power supply line

Polish translation: oddzielny ekranowany przewód zasilający


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:discrete shielded power supply line
Polish translation:oddzielny ekranowany przewód zasilający
Entered by: Maciek Drobka

08:25 Sep 13, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: discrete shielded power supply line
Tłumaczę tekst o skomputeryzowanych systemach sterowania wieloma suszarniami do drewna.

W pewnym momencie w rozdziale (warunki użytkowania komputerem głównym Hydromat TK-MP 4016 natykam sie na taki fragment:

Discrete shielded power supply line from the main distribution panel to the central computer and to each peripheral unit.

Dziękuje.
Merix
Poland
osobna/oddzielna ekranowana linia zasilająca
Explanation:
Wg mnie 'discrete' znaczy tu tyle co 'separate'.
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
Wielkie dzięki.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2osobna/oddzielna ekranowana linia zasilająca
Maciek Drobka
4dedykowany ekranowany przewód zasilającyMarek Daroszewski (MrMarDar)


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
osobna/oddzielna ekranowana linia zasilająca


Explanation:
Wg mnie 'discrete' znaczy tu tyle co 'separate'.

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 258
Grading comment
Wielkie dzięki.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pytia: może być także przewód
9 mins
  -> dziękuję

agree  Andrzej Lejman: przewód
27 mins
  -> dzięki

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dedykowany ekranowany przewód zasilający


Explanation:
tak bym powiedział

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 118