KudoZ home » English to Polish » Electronics / Elect Eng

tab connector

Polish translation: konektor w postaci blaszki


16:03 Sep 16, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Manipulator/joystick
English term or phrase: tab connector
Rodzaj połączenia w specyfikacji - produkt firmy Euchner
Paweł Sachse
Polish translation:konektor w postaci blaszki
Explanation:
Czesto stosowane do laczenia baterii - blaszki umozliwiaja latwy montaz (lutowanie) przewodow ( nie odprowadzaja tak szybko ciepla jak normalne kontakty baterii co pozwala na wykonanie trwalego polaczenia).
Selected response from:

_eP
Grading comment
dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4konektor w postaci blaszki_eP
2polaczenie kieszonkowe
CalBoy


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
konektor w postaci blaszki


Explanation:
Czesto stosowane do laczenia baterii - blaszki umozliwiaja latwy montaz (lutowanie) przewodow ( nie odprowadzaja tak szybko ciepla jak normalne kontakty baterii co pozwala na wykonanie trwalego polaczenia).

_eP
Specializes in field
PRO pts in category: 51
Grading comment
dziękuję.

1 day8 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
polaczenie kieszonkowe


Explanation:
nie wiem, czy to poprawna nazwa, tab jest uzywany do polaczen, kiedy masz plaska blache na jednym koncu i kieszen na drugim,

CalBoy
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish