KudoZ home » English to Polish » Electronics / Elect Eng

phase diversity

Polish translation: z powójnym torem odbioru/dwuantenowy


22:16 Sep 17, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: phase diversity
W opisie radioodtwarzacza:

"CD MP3 compatible with phase diversity"
Archie
Polish translation:z powójnym torem odbioru/dwuantenowy
Explanation:
Albo z podwójnymi obwodami odbiorczymi, co zapobiega zanikowi sygnału.
Selected response from:

Jerzy Matwiejczuk
Grading comment
Dziękuje bardzo i pozdrawiam!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3z powójnym torem odbioru/dwuantenowy
Jerzy Matwiejczuk
3odbiór zbiorczy
Maciek Drobka
3układ dwutorowego odbioru tj. dwuantenowy
Pytia
2prąd wielofazowy?
TechWrite


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
odbiór zbiorczy


Explanation:
Ściśle wg słownika to 'fazowy odbiór zbiorczy', ale tego nikt nie stosuje:
http://tinyurl.com/2vuwjc
http://tinyurl.com/38wtbb
(część linków nie na temat)

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 258

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Mierzejewski: mam wrażenie, że pliki MP3 i "fazowy odbiór zbiorczy" zupełnie nie są ze sobą związane. Jeżeli produkt chiński, to różne kfffiatki można tam znaleźć. Może chodzi o odtwarzanie shuffle/random/w przypadkowej kolejności?
8 hrs
  -> Może tak, to ciekawa sugestia, ale może to ma też radio i jakąś funkcję podobną tak nazwali...

neutral  TechWrite: nie chodzi tu czasem o prąd wielofazowym?
9 hrs
  -> A może? Zaproponuj własną odpowiedź -- zobaczymy co inni powiedzą na ten temat.

9 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
prąd wielofazowy?


Explanation:
"CD MP3 compatible with phase diversity" -
CD MP3 kompatybilny z (prądem) wielofazowym?

TechWrite
Israel
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Mierzejewski: a co by to miało znaczyć?
4 hrs
  -> prąd zmienny (AC/DC = alternating current/direct current) -> prąd stały/prąd zmienny

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
z powójnym torem odbioru/dwuantenowy


Explanation:
Albo z podwójnymi obwodami odbiorczymi, co zapobiega zanikowi sygnału.


    Reference: http://www.bel-aqustic.com.pl/pdf/sabine/Bezprzewodowe%20Sys...
Jerzy Matwiejczuk
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 308
Grading comment
Dziękuje bardzo i pozdrawiam!

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
układ dwutorowego odbioru tj. dwuantenowy


Explanation:
myślę, że to będzie odpowiednie


    www.bel-aqustic.com.pl/pdf/sabine/Bezprzewodowe%20Systemy%20Mikrofonowe.pdf -
    www.sklepgama.pl/product_info.php/products_id/969 - 34k
Pytia
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4