KudoZ home » English to Polish » Electronics / Elect Eng

molded case circuit breaker

Polish translation: wyłącznik w obudowie formowanej z tworzyw sztucznych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:molded case circuit breaker
Polish translation:wyłącznik w obudowie formowanej z tworzyw sztucznych
Entered by: Alina Mroczek

09:10 Oct 19, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: molded case circuit breaker
a type of circuit breaker
Alina Mroczek
wyłącznik w obudowie formowanej z tworzyw sztucznych
Explanation:
spotkałem też wyłącznik kompaktowy typu MCCB

w tym kierunku szukaj, lub poczekaj aż ktoś to potwierdzi
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
Thx
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wyłącznik w obudowie formowanej z tworzyw sztucznychMarek Daroszewski (MrMarDar)
3bezpiecznik w matrycowej/szablonowej obudowie
CalBoy
3wyłącznik/przerywacz (obwodu) w odlewanej obudowie
Maciek Drobka


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wyłącznik/przerywacz (obwodu) w odlewanej obudowie


Explanation:
Propozycja.

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 258

31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wyłącznik w obudowie formowanej z tworzyw sztucznych


Explanation:
spotkałem też wyłącznik kompaktowy typu MCCB

w tym kierunku szukaj, lub poczekaj aż ktoś to potwierdzi


Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 118
Grading comment
Thx

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
bezpiecznik w matrycowej/szablonowej obudowie


Explanation:
albo tak

CalBoy
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish