KudoZ home » English to Polish » Electronics / Elect Eng

Metallic bolding

Polish translation: Dostępne metalowe części obudowy


18:51 Oct 26, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: Metallic bolding
Connect to one single conductor all metallic bolding near the operator.
Z instrukcji podłączenia automatu spawalniczego do zasilania.
Jerzy Ozana
Poland
Polish translation:Dostępne metalowe części obudowy
Explanation:
Zgadzam się z przedmówcą, ale tak może będzie lepiej (=bardziej fachowo). Dostępne metalowe części łączy się w celu wyrównania potencjałów oraz również w celu ochrony przeciwporażeniowej.
Selected response from:

mmaarr
Grading comment
Thank you.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Dostępne metalowe części obudowymmaarr
3metalowe końcówki/wypustki
TechWrite


  

Answers


1 day14 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
metallic bolding
metalowe końcówki/wypustki


Explanation:
sugestia


TechWrite
Israel
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

2 days45 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
metallic bolding
Dostępne metalowe części obudowy


Explanation:
Zgadzam się z przedmówcą, ale tak może będzie lepiej (=bardziej fachowo). Dostępne metalowe części łączy się w celu wyrównania potencjałów oraz również w celu ochrony przeciwporażeniowej.

mmaarr
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 7
Grading comment
Thank you.