KudoZ home » English to Polish » Electronics / Elect Eng

electromagnet control line BNC of control unit

Polish translation: obwod sterowania elektromagnesu ze zlaczem BNC w jednostce sterujacej


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:electromagnet control line BNC of control unit
Polish translation:obwod sterowania elektromagnesu ze zlaczem BNC w jednostce sterujacej
Entered by: woglaza

08:47 Oct 31, 2007
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: electromagnet control line BNC of control unit
Proszę o pomoc - termin zaczerpnięty z opisu komputerowego programu sterowania "glove knitting machine"
w sekcji "Electrical distribution" podpunkt "Electromagnet control line BNC of control units"
co to jest?
dziękuję za pomoc
margot
obwod sterowania elektromagnesu ze zlaczem BNC w jednostce sterujacej
Explanation:
obwod lub linia sterowania.
control unit - jednostka lub zespol sterowania

--------------------------------------------------
Note added at 34 mins (2007-10-31 09:21:52 GMT)
--------------------------------------------------

moze byc rowniez inaczej:
zlacze BNC sterowania elektromagnesu jednostki sterujacej.
Selected response from:

woglaza
Grading comment
Thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1złącze BNC linii sterowania elektromagnesu zespołu sterującego
Jerzy Matwiejczuk
3 +1obwod sterowania elektromagnesu ze zlaczem BNC w jednostce sterujacejwoglaza


Discussion entries: 1





  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
electromagnet control line bnc of control unit
obwod sterowania elektromagnesu ze zlaczem BNC w jednostce sterujacej


Explanation:
obwod lub linia sterowania.
control unit - jednostka lub zespol sterowania

--------------------------------------------------
Note added at 34 mins (2007-10-31 09:21:52 GMT)
--------------------------------------------------

moze byc rowniez inaczej:
zlacze BNC sterowania elektromagnesu jednostki sterujacej.


    Reference: http://pl.wikipedia.org/wiki/BNC
woglaza
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 77
Grading comment
Thanks

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxmag7: Dziękuje złącze BNC linii sterowania elektromagnesu to właśnie to.Nie mam pełnegeo tekstu - jest to "chińska" wersja angielska.
1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
electromagnet control line bnc of control unit
złącze BNC linii sterowania elektromagnesu zespołu sterującego


Explanation:
IMO

--------------------------------------------------
Note added at   1 godz. (2007-10-31 10:17:23 GMT)
--------------------------------------------------

Muszę wyraźnie stwierdzić, że proponując powyższe nie widziałem odpowiedzi @woglazy. Miałem otwarty ten wątek i zaangażowałem się w międzyczasie na dłużej w sprawę "business intelligence".

Jerzy Matwiejczuk
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 308

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxmag7: złącze BNC linii sterowania elektromagnesu to właśnie to. Dziękuję bardzo
38 mins
  -> Dzięki!




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (2): Jerzy Matwiejczuk, woglaza