KudoZ home » English to Polish » Electronics / Elect Eng

purchasing and expediting

Polish translation: dokonywanie zakupów i spedycja


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:purchasing and expediting
Polish translation:dokonywanie zakupów i spedycja
Entered by: Kornelia Longoria

17:56 Oct 31, 2007
English to Polish translations [PRO]
Electronics / Elect Eng
English term or phrase: purchasing and expediting
obowiazek jednego z pracownikow w firmie z brazy elektrycznej
Kornelia Longoria
United States
dokonywanie zakupów i spedycja
Explanation:
Tak mi się wydaje
Selected response from:

Stanislaw Czech, MCIL
United Kingdom
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1zakupy/zaopatrzenie i wysyłka
Adam Lankamer
3 +1dokonywanie zakupów i spedycja
Stanislaw Czech, MCIL


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
dokonywanie zakupów i spedycja


Explanation:
Tak mi się wydaje

Stanislaw Czech, MCIL
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Roman Kozierkiewicz: ale zamiast spedycja, proponuję "ekspedycja" ( jest ładne stare słowo "ekspediowanie"), bo spedycja - to przewóz i dostawa wykonywana przez wyspecjalizowane przedsiębiorstwo.
9 hrs

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zakupy/zaopatrzenie i wysyłka


Explanation:
hth

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 36

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Robert Willam: raczej nie chodzi tu o zwykłą spedycję
20 mins