KudoZ home » English to Polish » Electronics / Elect Eng

Senior EIC Technologist

Polish translation: starszy specjalista ds. technologii EIC


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Senior EIC Technologist
Polish translation:starszy specjalista ds. technologii EIC
Entered by: Kornelia Longoria

18:56 Oct 31, 2007
English to Polish translations [PRO]
Electronics / Elect Eng
English term or phrase: Senior EIC Technologist
tytul w CV
Kornelia Longoria
United States
starszy specjalista ds. technologii EIC
Explanation:
Jeśli chodzi o technologię EIC, to może być wiele możliwości, patrz odsyłacz.
Albo po prostu np. Equipment (Electronics) for Industrial Control
Selected response from:

Jerzy Matwiejczuk
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3starszy specjalista ds. technologii EIC
Jerzy Matwiejczuk
3Starszy pracownik naukowo techniczny (technolog) koncernu EICJacek twardowski


Discussion entries: 1





  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
senior eic technologist
Starszy pracownik naukowo techniczny (technolog) koncernu EIC


Explanation:
Bez żadnych innych danych trudno jest z pewnością stwierdzić, czy chodzi o tę firmę. Może to wynikać z innej części życiorysu.
Podaje link do strony koncernu, który zajmuje się technologiami chłodzenia podzespołów elektronicznych.


    Reference: http://www.eicsolutionsinc.com/computer_cooling_systems.htm
Jacek twardowski
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
senior eic technologist
starszy specjalista ds. technologii EIC


Explanation:
Jeśli chodzi o technologię EIC, to może być wiele możliwości, patrz odsyłacz.
Albo po prostu np. Equipment (Electronics) for Industrial Control


    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&rlz=1T4GZHY_plPL231PL231&q...
Jerzy Matwiejczuk
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 308
Grading comment
dziekuje