KudoZ home » English to Polish » Electronics / Elect Eng

incandescent, medium base tubular bulb

Polish translation: żarówka walcowa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:tubular incandescent bulb
Polish translation:żarówka walcowa
Entered by: Polangmar

14:03 Feb 15, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: incandescent, medium base tubular bulb
Wymiana żarówki w chłodziarce:

Replace bulb with an incandescent, medium base tubular bulb with a maximum of 40 watts / 120 Vac.
Piotr Makuch
Poland
walcowa żarówka ze średnim gwintem
Explanation:
Lub:
żarówka w/o kształcie walca, ze średnim gwintem

http://tinyurl.com/yvzljy
http://tinyurl.com/yu7t8g

http://tinyurl.com/2en54b
http://tinyurl.com/24sz34

W Polsce gwinty określa się symbolami (w lodówkach jest to najczęściej E14).
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Tak musi być, dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4walcowa żarówka ze średnim gwintemPolangmar
4jarzeniowa zarowka w ksztalcie rury ze srednim rozmiarem wkretu
CalBoy


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
jarzeniowa zarowka w ksztalcie rury ze srednim rozmiarem wkretu


Explanation:
normalna jarzeniowka w lodowce

CalBoy
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: Wydaje mi się, że w lodówkach stosuje się zwykłe żarówki, nie świetlówki.:) No i mamy obrazki: http://je.pl/2xpu (oprócz słownika:)). Poza tym wkręt ma ustalone znaczenie: http://je.pl/y1v5 , http://je.pl/c9ns :)
8 hrs
  -> nie wiem w PL u smnie jest jarzeniowka, ale to jest GE z 70-tych :), nie wiem jak z rozmiarem gwintu

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
walcowa żarówka ze średnim gwintem


Explanation:
Lub:
żarówka w/o kształcie walca, ze średnim gwintem

http://tinyurl.com/yvzljy
http://tinyurl.com/yu7t8g

http://tinyurl.com/2en54b
http://tinyurl.com/24sz34

W Polsce gwinty określa się symbolami (w lodówkach jest to najczęściej E14).

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 711
Grading comment
Tak musi być, dzięki!