KudoZ home » English to Polish » Electronics / Elect Eng

body SAR value

Polish translation: Współczynnik absorpcji promieniowania (SAR) przez ciało


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:body SAR value
Polish translation:Współczynnik absorpcji promieniowania (SAR) przez ciało
Entered by: Marian Krzymiński

22:02 Feb 18, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: body SAR value
The maximum measured body SAR value is 0,546 W/kg.
kgas
Poland
Współczynnik absorpcji promieniowania (SAR) przez ciało
Explanation:
Współczynnik określający ilość promieniowania jaka oddziałuje na organizm. SAR podawany jest w watach na kg masy ciała (W/kg). Maksymalna wartość graniczna dla telefonów komórkowych wymagana przez Unię Europejską wynosi 2 W/kg. Współczynnik SAR występuje w dwóch wariantach. W przypadku wariantu europejskiego wartość ta podawana jest w odniesieniu do 10 g masy ciała, w przypadku wariantu amerykańskiego w odniesieniu do 1 g
Selected response from:

Marian Krzymiński
Poland
Grading comment
Dziękuję bardzo!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Współczynnik absorpcji promieniowania (SAR) przez ciało
Marian Krzymiński
4wartość (współczynnika) SAR w pozycji przy ciele
Maciek Drobka


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
body sar value
wartość (współczynnika) SAR w pozycji przy ciele


Explanation:
Propozycja.

http://tinyurl.com/29rqxr

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 258

37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
body sar value
Współczynnik absorpcji promieniowania (SAR) przez ciało


Explanation:
Współczynnik określający ilość promieniowania jaka oddziałuje na organizm. SAR podawany jest w watach na kg masy ciała (W/kg). Maksymalna wartość graniczna dla telefonów komórkowych wymagana przez Unię Europejską wynosi 2 W/kg. Współczynnik SAR występuje w dwóch wariantach. W przypadku wariantu europejskiego wartość ta podawana jest w odniesieniu do 10 g masy ciała, w przypadku wariantu amerykańskiego w odniesieniu do 1 g


    Reference: http://www.telix.pl/leksykon/S,108.html
Marian Krzymiński
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 451
Grading comment
Dziękuję bardzo!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar: Wygląda na skrót od "whole-body SAR": http://je.pl/bdms .
28 mins
  -> dzięki