KudoZ home » English to Polish » Electronics / Elect Eng

Certification Leaflet

Polish translation: wykaz/spis/zestawienie certyfikatów/świadectw (zgodności)


07:35 Feb 19, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: Certification Leaflet
Certification Leaflet ....
[następuje opis parametrów i zgodności z określonymi normami]
kgas
Poland
Polish translation:wykaz/spis/zestawienie certyfikatów/świadectw (zgodności)
Explanation:
po prostu -- wykaz/zestawienie

ew. bliżej dosłowności:
broszura z wykazem/zestawieniem itp....

--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2008-02-19 08:06:45 GMT)
--------------------------------------------------

przepraszam, nie broszura tylko 'ulotka', pomyliłem się
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1wykaz/spis/zestawienie certyfikatów/świadectw (zgodności)
Maciek Drobka
3Aktualne i zatwierdzone dokumenty SZJTLUMACZ77


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
certification leaflet
wykaz/spis/zestawienie certyfikatów/świadectw (zgodności)


Explanation:
po prostu -- wykaz/zestawienie

ew. bliżej dosłowności:
broszura z wykazem/zestawieniem itp....

--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2008-02-19 08:06:45 GMT)
--------------------------------------------------

przepraszam, nie broszura tylko 'ulotka', pomyliłem się

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 258
Grading comment
Dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Peter Kissik: Ulotka.
4 hrs
  -> dziękuję

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
certification leaflet
Aktualne i zatwierdzone dokumenty SZJ


Explanation:
powiem jak to jest w mojej firmie -w czasie certyfikacji SZJ (9001:2001) dążyliśmy do wypracowania dokumentacji wewnętrznej odpowiadającej poszczególnym zapisom normy, w kontekście procesów, procedur i instrukcji. Taki nadzór nad zapisami w takim wypadku sprowadziłbym, pod potrzeby certyfikacji jak w pytaniu, do określenia --aktualne i zatwierdzone dokumenty SZJ.( z naciskiem na aktualne ponieważ doskonalenie jakości to żywy byt, który ciągle się usprawnia, uaktualnia (wymienia) dokumenty itd..

TLUMACZ77
Native speaker of: Native in PolishPolish