KudoZ home » English to Polish » Electronics / Elect Eng

fully radio

Polish translation: Posiadająca wszelkie dopuszczenia (itd) w zakresie zgodności radiowej i elektromagnetycznej


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fully radio
Polish translation:Posiadająca wszelkie dopuszczenia (itd) w zakresie zgodności radiowej i elektromagnetycznej
Entered by: ironsz

08:38 Apr 9, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: fully radio
tak się zastanawiam nad tym zdaniem

STEALTH LPX
Radio Microphone System

Fully radio and EMC type approved

tu chodzi o to, że urządzenie jest kompatybilne ze standardami/normami, które ustalają korzystanie z urządzeń wykorzystujących fale radiowe?
Merix
Poland
Posiadająca wszelkie dopuszczenia (itd) w zakresie zgodności radiowej i elektromagnetycznej
Explanation:
nie o to chodzi?
Selected response from:

ironsz
Grading comment
Najbliższa mi sugestia :) Dżięki.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zasada działania mikrofonu bezprzewodowego) zgodna z Dyrektywą 2004/104/EC
Marian Krzymiński
3Posiadająca wszelkie dopuszczenia (itd) w zakresie zgodności radiowej i elektromagnetycznej
ironsz


Discussion entries: 3





  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Posiadająca wszelkie dopuszczenia (itd) w zakresie zgodności radiowej i elektromagnetycznej


Explanation:
nie o to chodzi?

ironsz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 6
Grading comment
Najbliższa mi sugestia :) Dżięki.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zasada działania mikrofonu bezprzewodowego) zgodna z Dyrektywą 2004/104/EC


Explanation:
Zasada działania rzeczonego mikrofonu zgodna jest z dyrektywą, która mówi i poziomie zakłóceń radiowych oraz generowanych przez sprzęt elektromagnetyczny, (Zgodność elektromagnetyczna -EMC), link poniżej

--------------------------------------------------
Note added at   7 godz. (2008-04-09 16:33:45 GMT)
--------------------------------------------------

Poziom generowanych zakłóceń mięści się (jest zgodny) z wytycznymi dyrektywy dotyczącej zakłóceń radiowych i elektromagnetycznych.


    Reference: http://www.dft.gov.uk/consultations/aboutria/ria/finalriarad...
Marian Krzymiński
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 451
Notes to answerer
Asker: Ta fraza odnosi się do całości, jak rozumiem, ale teraz zastanawiam się jak rozumieć należy CE MARK EMC COMPLIANCE AND RADIO TYPE APPROVAL w odniesieniu do tego co pan napisal. Czym jest approval w tym kontekscie i czy CE mark to ma cos wspólnego z Dyrektywą Europejską? Dzięki.