KudoZ home » English to Polish » Electronics / Elect Eng

lens blower brush

Polish translation: (gumowa) gruszka z pędzelkiem


11:51 Apr 9, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: lens blower brush
tym czymś mam usunąć kurz z obiektywu kamery, potem uzyc ściereczki
plotka
Polish translation:(gumowa) gruszka z pędzelkiem
Explanation:
Tak oto.

Ew. szczegółowo (gumowa) gruszka z pędzelkiem (do (czyszczenia) obiektywów)

http://tinyurl.com/64uerf
http://tinyurl.com/5sdpst
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
thx
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2(gumowa) gruszka z pędzelkiem
Maciek Drobka
4dmuchawka z pędzelkiem (do obiektywów)
Marian Krzymiński


Discussion entries: 2





  

Answers


56 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
(gumowa) gruszka z pędzelkiem


Explanation:
Tak oto.

Ew. szczegółowo (gumowa) gruszka z pędzelkiem (do (czyszczenia) obiektywów)

http://tinyurl.com/64uerf
http://tinyurl.com/5sdpst

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 258
Grading comment
thx
Notes to answerer
Asker: thx


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Rypalski: bingo - używam dokładnie takiej
13 mins
  -> Ech, kiedyś też używałem... Stare czasy ;o) dziękuję

agree  tabor
2 hrs
  -> dziękuję

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dmuchawka z pędzelkiem (do obiektywów)


Explanation:
IMHO

Marian Krzymiński
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 451
Notes to answerer
Asker: thx