KudoZ home » English to Polish » Electronics / Elect Eng

board terminal block

Polish translation: złącze (śrubowe) kabel-płytka


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:terminal block
Polish translation:złącze (śrubowe) kabel-płytka
Entered by: Polangmar

17:33 Apr 30, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: board terminal block
ULTRASONIC FLOWMETER
WIRING
check main board terminal block before starting operation
plotka
złącze (śrubowe) (typu) kabel-płytka na płycie, złącze (typu) terminal block na płycie
Explanation:
W całości:
- złącze (śrubowe) (typu) kabel-płytka na płycie głównej
- złącze (typu) terminal block na płycie głównej

Do grupy złączy, które zalicza się często do silnoprądowych, należą również złącza śrubowe kabel-płytka, częściej spotyka[ne] pod nazwą terminal-block. Są one wykorzystywane do przesyłania prądów o średnich wartościach, jak też podłączania sygnałów sterujących, przez co są dosyć popularne i szeroko wykorzystywane w urządzeniach elektrycznych i elektronicznych.
http://tinyurl.com/4f7gzk

http://tinyurl.com/44d29g
http://tinyurl.com/4f3s6o
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
thx
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4łączówka płyty (głownej)robwoj
4złącze (śrubowe) (typu) kabel-płytka na płycie, złącze (typu) terminal block na płyciePolangmar
3łączówka zaciskowa
Anna Marta Chelicka-Bernardo


  

Answers


58 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
łączówka płyty (głownej)


Explanation:
WNT (łączówka)

robwoj
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 183
Notes to answerer
Asker: thx


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: To jest termin z dziedziny telekomunikacji - w WNT jest kwalifikator.
1 day6 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
łączówka zaciskowa


Explanation:
terminal board = łączówka zaciskowa
www.actrol.com.au/install/emersonEX4-8oi.pdf

Anna Marta Chelicka-Bernardo
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
Notes to answerer
Asker: thx


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: Według słownika elektrycznego jest to "terminal strip" (to samo co listwa zaciskowa): http://je.pl/7on7 .
1 day5 hrs

1 day7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
złącze (śrubowe) (typu) kabel-płytka na płycie, złącze (typu) terminal block na płycie


Explanation:
W całości:
- złącze (śrubowe) (typu) kabel-płytka na płycie głównej
- złącze (typu) terminal block na płycie głównej

Do grupy złączy, które zalicza się często do silnoprądowych, należą również złącza śrubowe kabel-płytka, częściej spotyka[ne] pod nazwą terminal-block. Są one wykorzystywane do przesyłania prądów o średnich wartościach, jak też podłączania sygnałów sterujących, przez co są dosyć popularne i szeroko wykorzystywane w urządzeniach elektrycznych i elektronicznych.
http://tinyurl.com/4f7gzk

http://tinyurl.com/44d29g
http://tinyurl.com/4f3s6o

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 711
Grading comment
thx