KudoZ home » English to Polish » Electronics / Elect Eng

bivolt

Polish translation: na różne napięcia zasilania


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bivolt
Polish translation:na różne napięcia zasilania
Entered by: Ryszard Matuszewski

10:52 Jul 12, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / mikroprocesor do klimatyzatora samochodowego
English term or phrase: bivolt
Tłumaczę własciwie z portugalskiego, ale widzę w Googlu, że w angielskim też używa się tego "bivolt"

Niewiele jest kontekstu, tylko jedno krótkie zdanko: "Ponieważ mikroprocesor jest "bivolt", może być używany w klimatyzatorach zarówno z wewnętrznym, jak i zewnętrznym zbiornikiem wody"

Nie wiem, "dwunapięciowy", czy zostawić "typu bivolt" . Google za bardzo nie potwierdza tych pomysłów, a słowniki elektryczny i elektroniczny też nic nie podają ...
Ryszard Matuszewski
na różne napięcia zasilania
Explanation:
W tym kontekście znaczy, że sterownik klimatyzatora może być zasilany np. z 12 V (samochody osobowe) albo z 24 V (ciężarowe) bez żadnych przeróbek ani przełączania.
Na podstawie:
1 Carregador Bivolt automático 100v ~ 240V
http://tinyurl.com/6rypqt

Pewność umiarkowana, bo nie rozumiem związku tego bivolt z umieszczeniem zbiornika wody. Nie widzę sensu technicznego. Masz coś więcej w tekście?


--------------------------------------------------
Note added at   5 godz. (2008-07-12 16:18:38 GMT)
--------------------------------------------------

BTW jeżeli coś ma być wewnętrzne lub zewnętrzne, to w kontekście samochodu ja bym stawiał na zasilanie elektryczne: wewnętrzne - z instalacji samochodu, zewnętrzne - z sieci elektrycznej.

--------------------------------------------------
Note added at   7 godz. (2008-07-12 18:08:31 GMT)
--------------------------------------------------

Jeszcze jedno: zbiornik wody dotyczy tylko klimatyzatorów z nawilżaniem powietrza. Czy to jest ten przypadek?
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
Dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3na różne napięcia zasilania
Andrzej Mierzejewski
3uniwersalny/bivolt
Jarosław Napierała


Discussion entries: 5





  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
uniwersalny/bivolt


Explanation:
tak to widziałem kilkakrotnie

Jarosław Napierała
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
na różne napięcia zasilania


Explanation:
W tym kontekście znaczy, że sterownik klimatyzatora może być zasilany np. z 12 V (samochody osobowe) albo z 24 V (ciężarowe) bez żadnych przeróbek ani przełączania.
Na podstawie:
1 Carregador Bivolt automático 100v ~ 240V
http://tinyurl.com/6rypqt

Pewność umiarkowana, bo nie rozumiem związku tego bivolt z umieszczeniem zbiornika wody. Nie widzę sensu technicznego. Masz coś więcej w tekście?


--------------------------------------------------
Note added at   5 godz. (2008-07-12 16:18:38 GMT)
--------------------------------------------------

BTW jeżeli coś ma być wewnętrzne lub zewnętrzne, to w kontekście samochodu ja bym stawiał na zasilanie elektryczne: wewnętrzne - z instalacji samochodu, zewnętrzne - z sieci elektrycznej.

--------------------------------------------------
Note added at   7 godz. (2008-07-12 18:08:31 GMT)
--------------------------------------------------

Jeszcze jedno: zbiornik wody dotyczy tylko klimatyzatorów z nawilżaniem powietrza. Czy to jest ten przypadek?

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 604
Grading comment
Dzięki!