KudoZ home » English to Polish » Electronics / Elect Eng

panduit

Polish translation: panduit


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:panduit
Polish translation:panduit
Entered by: Tad_Jot

15:47 Sep 5, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: panduit
element występujący w zespole napędu średniego napięcia, związany z rozmieszczeniem kabli. Pisany małą literą.
Tad_Jot
panduit
Explanation:
http://www.e-ther.net/3Com_school_wiring_guide.pdf
: "A Panduit is a decorative wall-mounted channel with a removable top. This is the most common way to mount cable, and is the method described in this booklet. Once the Panduit is mounted, lay the cables in it and close the cover." -> czyli tu panduit, to koryto kablowe.

http://vista.cira.colostate.edu/improve/publications/SOPs/uc...

W tym przypadku panduit, to złącze.

Jeśli nie wiadomo czegoś więcej, to pozostawiłbym po prostu panduit, bo panuje całkowita wolna amerykanka. Może to być najwyraźniej dowolny element produkowany przez firmę "Panduit".

W tym akurat przypadku, najbardziej pasuje mi "złącze", ale to wróżenie z fusów.
Selected response from:

Arrakis
Poland
Grading comment
Dziękuję. Przytoczona informacja w pełni wyjaśnia znaczenie terminu- jest to coś w rodzaju pudełka z przykrywką, w którym układa się kable. Zgodnie z sugestią zdecydowałem się pozostawić termin oryginalny.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3system okablowania/ punkt dystrybucyjny (panduit)
Jarosław Napierała
2panduitArrakis


Discussion entries: 2





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
system okablowania/ punkt dystrybucyjny (panduit)


Explanation:
tutaj chyba to drugie:

http://64.233.183.104/search?q=cache:EXodP3XrkdkJ:www.networ...

Jarosław Napierała
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Dziękuję. Bardziej mi pasuje odpowiedź Arrakisa. Przytoczona przez niego definicja z 3COm wiring guide w pełni wyjaśnia znaczenie terminu- jest to coś w rodzaju pudełka z przykrywką, w którym układa się kable. Zgodnie z sugestią zdecydowałem się pozostawić termin oryginalny.


3 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
panduit


Explanation:
http://www.e-ther.net/3Com_school_wiring_guide.pdf
: "A Panduit is a decorative wall-mounted channel with a removable top. This is the most common way to mount cable, and is the method described in this booklet. Once the Panduit is mounted, lay the cables in it and close the cover." -> czyli tu panduit, to koryto kablowe.

http://vista.cira.colostate.edu/improve/publications/SOPs/uc...

W tym przypadku panduit, to złącze.

Jeśli nie wiadomo czegoś więcej, to pozostawiłbym po prostu panduit, bo panuje całkowita wolna amerykanka. Może to być najwyraźniej dowolny element produkowany przez firmę "Panduit".

W tym akurat przypadku, najbardziej pasuje mi "złącze", ale to wróżenie z fusów.

Arrakis
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1123
Grading comment
Dziękuję. Przytoczona informacja w pełni wyjaśnia znaczenie terminu- jest to coś w rodzaju pudełka z przykrywką, w którym układa się kable. Zgodnie z sugestią zdecydowałem się pozostawić termin oryginalny.