KudoZ home » English to Polish » Electronics / Elect Eng

single power amp

Polish translation: pojedynczy wzmacniacz mocy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:single power amp
Polish translation:pojedynczy wzmacniacz mocy
Entered by: Robert Trojanowicz

13:57 Mar 29, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: single power amp
The use of a single power amp also lowers the power consumption for handset transmitters

rodzaj wzmacniacza zapewne
Maciej Andrzejczak
Poland
pojedynczy wzmacniacz mocy
Explanation:
Selected response from:

Robert Trojanowicz
Grading comment
chodziło o pojedynczy wzmacniacz - sorry, ale też mam mało konteksu, dzięki wszystkim :))
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3pojedynczy wzmacniacz mocyRobert Trojanowicz
4 -1jednostopniowy
Andrzej Lejman
3zintegrowany wzmacniacz mocy
ArturSz


Discussion entries: 1





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zintegrowany wzmacniacz mocy


Explanation:
tylko domysł, może też być pojedyńczy, jednokanałowy, zintegrowany z jakimś innym układem

ArturSz
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 90

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
pojedynczy wzmacniacz mocy


Explanation:


Robert Trojanowicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 36
Grading comment
chodziło o pojedynczy wzmacniacz - sorry, ale też mam mało konteksu, dzięki wszystkim :))

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  PAS: raczej tak, bo wydźwięk zdania dla mnie jest single w odróżnieniu od większej liczby tychże
10 mins
  -> zgadzam się, chodzi tutaj o to, że telefon wielozakresowy wyposażony jest w jeden tylko wzmacniacz

agree  Andrzej Mierzejewski: tak, chodzi o podkreślenie, że wystarcza jeden wzmacniacz tam, gdzie wcześniej stosowano większą liczbę
34 mins
  -> czyli jesteśmy w domu :-)

neutral  Andrzej Lejman: IMHO chodzi i liczbę stopni, a nie liczbę wzmacniaczy
40 mins
  -> z internetu: http://www.commsdesign.com/news/showArticle.jhtml?articleID=...

agree  MateuszJ
43 mins
  -> a poza tym sorry za "disagree", miało być "neutral", nie zauważyłem, że nie zaznaczyło się jak chciałem

46 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
jednostopniowy


Explanation:
też prawdopodobne - czyli na pojedynczym układzie dyskretnym, na przykład.

--------------------------------------------------
Note added at 48 mins (2004-03-29 14:46:06 GMT)
--------------------------------------------------

Powiedziałbym nawet, że bardziej prawdopodobne, niż pojedynczy - bo nie widzę technicznego sensu podwójnych (potrójnych??) wzmacniaczy mocy.

Andrzej Lejman
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 489

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Robert Trojanowicz: w tel. wielozakresowym każdy moduł radiowy wyposażony jest w osobny wzmacniacz, może ich być więc kilka
16 mins
  -> A skąd u licha wiesz, że chodzi o telefon wielozakresowy? Czy Asker to podał? Bo ja nie widzę. To jest nadinterpretacja.

neutral  Andrzej Mierzejewski: jednostopniowy = single stage amplifier, np. pojedynczy tranzystor. Każdy wzmacniacz scalony jest wielostopniowy
51 mins