KudoZ home » English to Polish » Electronics / Elect Eng

diffuse photocell

Polish translation: czujnik światła rozproszonego


08:59 Apr 7, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / automatyka, automation, process control
English term or phrase: diffuse photocell
diffuse photocell, kontekst, jaki jest, każdy widzi :)
Piotr Bienkowski
Poland
Polish translation:czujnik światła rozproszonego
Explanation:
Ja krótkowidz jestem, ale jakoś tego kontekstu nie widzę :)
Selected response from:

barwin
Grading comment
dziękuję
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5zablokowanie lub unieruchomienie fotokomórki
Marek Urban
3czujnik światła rozproszonegobarwin


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
czujnik światła rozproszonego


Explanation:
Ja krótkowidz jestem, ale jakoś tego kontekstu nie widzę :)

barwin
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 25
Grading comment
dziękuję

1 day8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
zablokowanie lub unieruchomienie fotokomórki


Explanation:
tak, jak rozbrojenie bomby defusing =fuse removing

Marek Urban
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 6