KudoZ home » English to Polish » Electronics / Elect Eng

pump/motor static details

Polish translation: jak niżej


11:43 Jun 24, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / centrala wentylacyjna
English term or phrase: pump/motor static details
rzecz dotyczy centrali wentylacyjnej, a jedna z czynnosci podczas wstępnej fazy rozruchowej jest: record all pump/motor static details from the actual manufacturers nameplate.
tadream
Polish translation:jak niżej
Explanation:
Są wg mnie dwie możliwości:
a) literówka - station. Wtedy chodzi o szczegółowe dane znamionowe agregatu pompowego do spisania z tabliczki znamionowej.
b) chodzi o spisanie z tejże tabliczki tylko tych danych, które odnoszą się do agregatu w stanie spoczynku (wymiary, ciężar itp.).
HTH

--------------------------------------------------
Note added at 36 mins (2004-06-24 12:19:32 GMT)
--------------------------------------------------

No właśnie - dane statyczne.
Selected response from:

TomaszD
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4dane znamionowe pompy/ silnikaamat
4jak niżejTomaszD


Discussion entries: 1





  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
jak niżej


Explanation:
Są wg mnie dwie możliwości:
a) literówka - station. Wtedy chodzi o szczegółowe dane znamionowe agregatu pompowego do spisania z tabliczki znamionowej.
b) chodzi o spisanie z tejże tabliczki tylko tych danych, które odnoszą się do agregatu w stanie spoczynku (wymiary, ciężar itp.).
HTH

--------------------------------------------------
Note added at 36 mins (2004-06-24 12:19:32 GMT)
--------------------------------------------------

No właśnie - dane statyczne.

TomaszD
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 45

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dane znamionowe pompy/ silnika


Explanation:
takie dane umieszczane są na tabliczkach urządzeń, wraz np z nr seryjnym itd.

amat
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 33