KudoZ home » English to Polish » Electronics / Elect Eng

Full dot matrix display

Polish translation: matryca całkowicie (w całości) punktowa


18:45 Jun 24, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Radioodtwarzacz samochodowy
English term or phrase: Full dot matrix display
Do czego odnosi sie ten 'full"? Dot matrix - matryca punktowa, ale "full"? Brak mi wiedzy na temat matryc, prosze o pomoc :)
Himawari
Poland
Polish translation:matryca całkowicie (w całości) punktowa
Explanation:
Wydaje mi się, że "full" odnosi się do tego, że cała matryca jest punktowa; w starszym sprzęcie (np. telefonach komórkowych) część matrycy mogła być znakowa, część punktowa.

Oczywiście, jest to tłumaczenie tego terminu, a nie jego polski odpowiednik...
Selected response from:

Jabberwock
Poland
Grading comment
Dziękuję wszystkim. "Full" być może było dodane w celach marketingowych ;)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4matryca punktowa
ArturSz
2 +1matryca całkowicie (w całości) punktowa
Jabberwock


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
full dot matrix display
matryca całkowicie (w całości) punktowa


Explanation:
Wydaje mi się, że "full" odnosi się do tego, że cała matryca jest punktowa; w starszym sprzęcie (np. telefonach komórkowych) część matrycy mogła być znakowa, część punktowa.

Oczywiście, jest to tłumaczenie tego terminu, a nie jego polski odpowiednik...

Jabberwock
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 87
Grading comment
Dziękuję wszystkim. "Full" być może było dodane w celach marketingowych ;)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski: myślę, że "matryca punktowa" wystarcza
55 mins

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
full dot matrix display
matryca punktowa


Explanation:
ew można dodać
pełna matryca punktowa, ale ja bym tego unikał

w tym przypadku full oznacza możliwość zaświecenia dowolnego punktu, co i tak jest przyjętym standardem w tego typu wyświetlaczach, może w twoim przypadku podano to dla odróznienia od wyświetlacza lcd z zadanymi z góry znakami, ale to tylko przypuszczenie

ArturSz
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 90